عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

حمایت از طرح توسعه فضای فیزیکی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مطرح کرد:
حمایت از طرح توسعه فضای فیزیکی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به کمبود فضای فیزیکی در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)، گفت: از طرح توسعه فضای فیزیکی این بیمارستان حمایت می کنیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر مسعود شفیعی؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان این بیمارستان گفت: در یک سال گذشته با توجه شیوع کرونا فشار مضاعفی بر مراکز درمانی بوده است.
وی با بیان اینکه در استان تهران تعداد بیمارستانهای تخصصی و فوق تخصصی کودکان کم است، افزود: بیمارستان علی اصغر(ع) یکی از معدود بیمارستانهایی است که در حوزه کودک خدمات ارائه می دهد و این بیمارستان یکی از پیشرو ترین آنها است.
دکتر شفیعی با اشاره به اینکه از این بیمارستان از نظر تجهیزات و کادر درمان تخصصی شرایط خیلی خوبی دارد، اظهار کرد: مشکل اساسی این بیمارستان، کمبود فضای فیزیکی است؛ البته نوسازی، بازسازی و طرحهای توسعه ای کوچکی انجام شده ولی راهکار اصلی، توسعه فضای فیزیکی بیمارستان است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: همکاران پیگیر هستند و تلاش می کنند مراحل قانونی را طی کنند. طبیعتا سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم از این طرح دفاع خواهد کرد، چرا که فضای فعلی بیمارستان بیش از این، ظرفیت توسعه ندارد.
وی با بیان این مطلب که مردم، این بیمارستان را به عنوان مرجع شناخته و اعتماد دارند، افزود: باید از این اعتماد به نحو احسن استفاده کرد و فضایی را فراهم کنیم تا هم اثر کمک خیرین، محسوس باشد، هم مراجعین خدمات و سرویس بهتری دریافت کنند.
پایان خبر
المیرا ترنیان