عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، رساله دکتری دانش‌آموخته علم و صنعت ایران را برگزید

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، رساله دکتری دانش‌آموخته علم و صنعت ایران را برگزید

از سوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، رساله دانش‌آموخته دکتری دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان پایان نامه برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزیده و معرفی شد .
در دهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار شد، رساله ‌ها و پایان ‌نامه ‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت معرفی شدند که در این بین، پایان نامه دکتر شهاب جنابی (دانش‌آموخته دکتری تخصصی دانشگاه علم و صنعت ایران) با عنوان «طراحی الگوی رهبری تحول در مساله الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» منتخب و معرفی شد .
گفتنی است مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، هر ساله با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی به پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، از رساله‌ها و پایان ‌نامه‌ های برتر مرتبط با این موضوع پس از داوری، با اهدای جوایزی قدردانی به عمل می‌آورد و از دوره دهم این فراخوان، اعطای امتیازات دیگری شامل دعوت از برگزیدگان مذکور به عنوان سخنران نشست‌ های اندیشه‌‌ورزی و بهره ‌مندی از ظرفیت علمی آنها در اندیشکده ‌های مرکز الگو در دستور کار مرکز قرار گرفته است .
در دهمین دوره این فراخوان تعداد ۱۳۵رساله و پایان ‌نامه از طرق مختلف به دبیرخانه همایش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت واصل شد که براساس شاخص ‌های علمی و تخصصی مورد داوری قرار گرفته و در نهایت ۵ اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند .
جامعه دانشگاهی علم و صنعت ایران، کسب این موفقیت را به دکتر جنابی تبریک گفته، توفیقات روزافزون وی را آرزومند است .