عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در حاشیه توزیع ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی در مکان لشکر ۱۶ قدس گیلان، ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی که بخش دیگری از کمک‌های مردم گیلان است توسط بسیج و سپاه بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود .

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: ۲۸ خرداد ماه یکی از روزهای پُرشور انقلاب اسلامی است که جهان به ما می‌نگرد و امیدواریم در این روز شاهد حضور پُرشور و آگاهانه مردم گیلان پای صندوق‌های رای باشیم .

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه گیلانیان همیشه حماسه‌ساز بودند و باز حماسه‌آفرین خواهند بود تصریح کرد: مردم گیلان هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند و در بیش از ۳۰ انتخابات شرکت کردند که نشان می‌دهد راه خدا، انقلاب و شهدا را هیچگاه فراموش نمی‌کنند .
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳۰ بیمار در بیمارستان‌های بستری هستند و مراجعان سرپایی به مراکز درمانی نیز افزایش یافته است .
دکتر سالاری تصریح کرد: در این ایام شاهد حضور مسافران زیاد در سطح استان هستیم و با توجه به تعطیلات آخر هفته از مردم و مسافران تقاضا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا دوباره شاهد افزایش بار کرونا نباشیم .
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی در طول این مدت بیش از یک میلیارد تومان در تهیه بسته‌های کمک معیشتی به آسیب‌دیدگان کمک کرده است و خیران سلامت نیز با بیش از ۵۰ میلیارد تومان یاری رسان مردم و حوزه‌های درمانی و بهداشتی بوده اند، امیدواریم این کمک‌ها با توجه به شرایط کرونا استمرار داشته باشد .