عمومی | دانشگاه تهران

درخشش دانشجویان و فعالان کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران در جشنواره ملی رویش

بنا بر گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، ‌‌‌‌‌در آئین اختتامیه نهمین جشنواره ملی رویش که (نوزدهم خرداد) با حضور دکتر علی ربیعی، سخنگوی دولت و دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار شد، کانون نیکوکاری والعصر باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران توانست مقام کانون برگزیده در میان کانون‌های اجتماعی فعال در زمینه فعالیت‌های خیریه و عام‌المنفعه کشور را به دست آورد.

همچنین کانون همیاران سلامت روان دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران نیز مقام شایسته تقدیر کانون‌های اجتماعی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را به دست آورد.

میلاد بذرافشان، دانشجوی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در رشته فرش توانست مقام برگزیده را کسب کند. امیرحسین راحمی، دانشجوی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه نیز جایزه مسئولیت اجتماعی، یادواره شهید حسین علی‌مرادی را به دست آورد.

لازم به ذکر است، جایزه مسئولیت اجتماعی، به یاد دانشجوی فداکار و فعال حوزه کانون‌های اجتماعی و امور خیریه دانشگاه تهران و دانش‌آموخته دانشگاه علامه‌طباطبایی، شهید حسین علی‌مرادی، به افراد و گروه‌های فعال در این حوزه اهدا می‌شود.