عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

بیانیه مشترک رئیس دانشگاه و مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

به نام خدا
بیانیه مشترک رئیس دانشگاه و مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
انتخابات، عرصه خودباوری، تصمیم گیری و بسترسازی رشد و پیشرفت کشور در همه زمینه ها است. آزمونی که در کشور عزیز ایران، پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها برگزار شد و خوشبختانه مردم خداجو و حق طلب، در همه آنها با سربلندی و افتخار بیرون آمدند. انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، به لحاظ هجمه همه جانبه دشمنان از حساسیت خاصی برخوردار است. این حساسیت، از گذشته در بیانات و رهنمودهای پیر هدایتگر انقلاب حضرت امام خمینی( ره ) و ارشادات اگاهانه حضرت آیت الله خامنه ای، مقام عظمای ولایت و همچنین سفارش علما و مراجع عظام تقلید به نیکی تبیین شده است و اکنون وظیفه آحاد مردم اگاه است تا با حضوری گسترده ضمن انتخاب اصلح، معنای حکومت مردمسالار را چون همیشه برای جهانیان بازگو نمایند.
حضور حداکثری در این انتخابات ، پاسخی شایسته به جانفشانی رزمندگان اسلام به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در عرصه میدان و دیپلماسی و شهدای مدافع سلامت در بحران جهانگیر کرونا است تا بازتاب ندای حق خواهان و مظلومان جهانی و پاسداشت رشادت های ایثارگرانه مدافعان سلامت باشد.
اینجانبان، با احترام و تقدیر و تشکر از همه نامزدان انتخابات که با احساس مسوولیت، برای خدمتگزاری به مردم شریف اعلام آمادگی کردند، از هموطنان گرانقدر دعوت می کنیم برای حفظ دستاوردهای گرانبهای چهل ساله با حضور در پای صندوق های رای، صحنه انتخابات را هر چه پورشور تر و شاداب تر بسازیم و این امانت مهم را با سلامتی به آیندگان بسپاریم.
دکتر حسین حیدری
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین
دکتر پیمان نامدار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین