عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

پرسش و پاسخ خریداران اسناد مناقصه طبخ و توزیع مراکز درمانی برگزار شد

نشست پرسش و پاسخ خریداران اسناد مناقصه‌های طبخ و توزیع مراکز آموزشی و درمانی ولایت، شهید رجایی، بوعلی‌ سینا، قدس و کوثر و بیمارستان شفای تاکستان و سلف سرویس مرکزی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در سالن آمفی تئاتر ستاد دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، مهندس فرشید غیاثوند، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه به همراه محمود قاسمی، رییس واحد تغذیه معاونت دانشجویی و فرهنگی به سوالات مطرح شده از سوی مناقصه‌گران پاسخ دادند.

مهندس غیاثوند، با اشاره به این که مناقصه طبخ و توزیع مراکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا، کوثر و قدس؛ و مراکز آموزشی و درمانی ولایت و شهید رجایی و بیمارستان شفای تاکستان، بصورت جداگانه برگزار شد، گفت: برگزاری مناقصه به این شکل، شرایط را برای شرکت‌کنندگان در مناقصه آسان کرد و موجب شرکت تعداد بیشتری از مناقصه‌گران برای واگذاری طبخ و توزیع مراکز شده است.

گفتنی است، نشست بازگشایی پاکت های شرکت کنندگان در این مناقصه، روز ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و طبخ و توزیع تغذیه مراکز آموزشی و درمانی و سلف سرویس مرکزی دانشگاه، به پیشنهاد دهندگان کمترین قیمت از سوی مناقصه‌گران واگذار خواهد شد.