عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تکریم رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پرسنل جانباز دانشگاه

 

 رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه  معاون توسعه مدیریت و منابع و هیأت همراه به تکریم جایگاه جانبازان کارمند دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شهرک دانش و سلامت پرداختند.

به گزارش وب دا؛ دکتر محمدرضا دارابی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، صبح امروز به همراه دکتر محمد حسین بحرینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران دانشگاه با حضور در واحدهای مختلف شهرک دانش و سلامت به تکریم جایگاه کارمندان جانباز دانشگاه پرداختند.

دکتر دارابی در حاشیه این بازدید در واحد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با وب دا؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: تولد امام حسین (ع ) و روز پاسدار و تولد حضرت عباس (ع) و روز جانباز را به مردم و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد تبریک می گویم.

وی ادامه داد: در روز جانباز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز مستثنی از دیگر نهادها نیست و همانند تمام مردم ایران اعم از مسئولان و غیر مسئولان که از روستاها و شهرها در جنگ حضور پیدا کردند جانبازانی را در دل خود جای داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: عده ای در جبهه به آرزوی خود رسیدند و با شهادت این نظام را بر پایه خون خود استوار کردند، برخی اسیر شدند و به عنوان آزادگان سرافراز کشور به وطن خود بازگشتند و تعداد زیادی نیز عضوی از بدن خود را از دست دادند و به عنوان جانباز شناخته می شوند.

دکتر دارابی ایثارگران را به عنوان کسانی که به وظیفه خود در جبهه عمل کرده وبه سلامت  به شهرهای خود بازگشتند معرفی و خاطر نشان کرد: امروز روز جانبازان است و بر این اساس وظیفه خود دانستیم به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع  دانشگاه و دیگر عزیزان جهت عرض تبریک این روز به جانبازان عزیزمان در شهرک دانش و سلامت حضور به هم رسانیم.

وی اظهار داشت: این حرکت با پیروی از این جمله امام که «مسئولین نگذارند یادگاران جبهه و جنگ در پیچ و خم زندگی فراموش شوند» صورت گرفت و اگر چه نمی توانیم قدر زحمات این عزیزان را بدانیم؛ اما تلاش داریم با حضور در این مکان و یاد کردن از سال های 57 تا 69 موجب دلگرمی و انگیزه در میان جانبازان و ایثارگران خود شویم تا بدانند فراموششان نکردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان داشت: اگرچه نمی توانیم خدمت همه عزیزان جانباز دانشگاه برسیم؛ اما با حضور در شهرک دانش و سلامت که یکی از پرکارترین قسمت های دانشگاه بوده و بیشترین عزیزان جانباز ما را در دل خود جای داده است، تلاش در تکریم جانبازان خود داریم و دیگر مسئولین در دیگر واحدها نیز خدمت عزیزان جانباز جهت تبریک این روز خواهند رسید.

دکتر دارابی در پایان ضمن ابراز امیدواری جهت موفقیت جانبازان و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی مشهد از خداوند طول عمر با عافیت برای همه این عزیزان خواستار شد.

 گفتنی است 200 تن از جانبازان دوران دفاع مقدس در حوزه کارمندان در شهرک دانش و سلامت در حال فعالیت می باشند.

 

 

 

 

 {jcomments on}