عمومی | دانشگاه تهران

مرکز مشاوره دانشگاه تهران مرکز «ممتاز» و رئیس مرکز مشاوره «حامی ممتاز» کشوری معرفی شد

در سی و دومین نشست روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور که به میزبانی دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های منطقه ۱ و شرکت مجازی روسای ۱۶۰ مرکز مشاوره از سایر دانشگاه‌ها، ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در این دفتر برگزار شد، مرکز مشاوره دانشگاه تهران طبق ارزیابی‌های به عمل آمده به عنوان مرکز مشاوره ممتاز کشوری شناخته شد.
در این نشست که با حضور مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و محمدرضا علم، معاون امور دانشجویان داخل سازمان برگزار شد همچنین از فعالیت‌های مراکز مشاوره دانشگاه‌ها به پاس خدمات روانی و اجتماعی آنها در دوره کرونا قدردانی شد.
همچنین برای نخستین بار عنوان «حامی ممتاز» برای فعالان مراکز مشاوره دانشجویی در نظر گرفته شد که در نخستین سال پاسداشت آن، حمید پیروی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران ، موفق به کسب عنوان «حامی ممتاز» شد.

لازم به یادآوری است، این لوح تقدیر به پاس حمایت‌های هیات رئیسه دانشگاه از برنامه‌های مرکز مشاوره به ویژه در ایام کرونا، در پایان جلسه شورای نظارت بر فعالیت شورای صنفی دانشجویی مورخ ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰ توسط معاون دانشجویی دانشگاه به ریاست دانشگاه اهدا گردید.