عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

دومین جلسه کمیته آموزش و اطلاع رسانی روند واکسیناسیون کرونا در استان تشکیل شد


وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از تشکیل دومین جلسه کمیته آموزش و اطلاع رسانی روند واکسیناسیون کرونا در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در هجدهمین روز از خردادماه ۱۴۰۰ با حضور مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه و سایر کارشناسان مربوطه با محوریت تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اطلاع رسانی به گروه های هدف برنامه ملی واکسیناسیون تشکیل شد.
به گفته وی، در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص عوارض خفیف ناشی از تزریق واکسن کرونا و آموزش مراقبت های پس از انجام واکسیناسیون، نحوه آموزش و اطلاع رسانی در مراکز انجام واکسیناسیون کرونا مورد بررسی قرار گرفت.
وی، اطلاع رسانی در خصوص تاخیر زمانی بوجود آمده در انجام نوبت دوم واکسیناسیون بویژه برای گروه سنی مسن سالان از طریق تماس تلفنی و مستند سازی نحوه آموزش و اطلاع رسانی در خصوص روند واکسیناسیون از طریق مراکز بهداشتی و درمانی ۹ گانه استان را از دیگر مباحث مورد تاکید در این جلسه برشمرد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته برای حضور ریاست دانشگاه، معاونین، متخصصین و کارشناسان بهداشتی در برنامه های رادیویی و تلویزیونی برای اطلاع رسانی و آموزش همگانی، تداوم آموزش ها از طریق رسانه های جمعی و منابع اطلاعاتی در دسترس مردم از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
وی اضافه کرد: همچنین بمنظور تسهیل دسترسی گروه های هدف به مراکز منتخب مقرر گردید، مجدداً آدرس و شماره تماس این مراکز از طریق صدا و سیما و شبکه های مجازی و نصب بنر و پوستر در محل های پر تردد و سطح مراکز بهداشتی و درمانی اطلاع رسانی شود.
درخشان، انجام مکاتبات با سایر ارگان و نهادها برای بررسی و ارزیابی نحوه همکاری برای آموزش و اطلاع رسانی در خصوص واکسیناسیون کرونا را از دیگرر مصوبات دومین جلسه کمیته آموزش و اطلاع رسانی روند واکسیناسیون کرونا در استان برشمرد.