عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)


وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) را بر مسلمانان جهان، شیعیان و مردم شریف بام ایران بویژه جامعه دانشگاهی و کارکنان این مجموعه تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر مجید شیرانی آمده است: امام جعفر صادق (علیه السلام)، امام همامی است که با زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه خود، بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و با تربیت بیش از هزاران شاگرد، شمع فروزانی در مسیر رهروان اسلام ناب محمدی شد.
وی افزود: در دوران امامت این حضرت در گیر و دار کشمکش ها و رودرویى بنی امیه و بنی عباس و جنگ قدرت، فرصت و شرایط مساعدی پیش آمد تا بتوان در سطح وسیع به انقلاب فرهنگی پرداخته و با تشریح فرهنگ غنی و پُرمایه اسلام، بر گسترش این دین آسمانی افزوده شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: امام صادق(ع) به عنوان رییس مذهب جعفری، حوزه علمیه اسلامی در سطح عمیق و وسیع تشکیل داده و علوم اسلامی را تدریس می نمود و اسلام اصیل را از زیر سایه تیره و تار حاکمیت بنی امیه و بنی عباس آشکار ساخت.
وی در ادامه فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) و رئیس مذهب جعفری را به عموم مردم استان و به ویژه جامعه دانشگاهی و کارکنان علوم پزشکی شهرکرد تعزیت و تسلیت گفت و از خداوند متعال و آن امام همام خواستار تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و رفع کامل بیماری کرونا از سراسر جهان و به ویژه ایران اسلامی شد.