عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور

پیام تسلیت رئیس واحد نور به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی ره

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، متن پیام دکتر مجید فانی به این شرح است:
چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.
البته امام خمینى زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست.

پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران و منشا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است. بی شک نام این روز گره خورده است با نام آن بزرگ مرد عرصه حماسه و عرفان و علم و پارسایی، شجاعت و تدبیر و عطوفت و مهربانی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران. آن فرزانه بی بدیل آن قدر به این روز اهمیت می داد که گویی دست تقدیر الهی به پاس این اهتمام، سفر ملکوتی او را با پانزده خرداد قرین ساخت و این یوم الله را با نام خمینی برای ابد جاودانه ساخت.

در ادامه پیام دکتر فانی آمده است:
بیست و پنجم شوال سالگرد فراغ ششمین اختر تابناک ولایت و امامت ، رئیس مکتب تشیع و سالروز شهادت آن امام همامی است که در ترویج آیین اسلام و مذهب شیعه جان و مال و تمام زندگی خویش را با جهاد علمی و تربیت شاگردان بیشمار و نشر فرهنگ ناب اسلامی، صرف این راه مقدس نمود .
اینجانب سالروز رحلت امام خمینی (ره) و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و شهادت شیخ الائمه، امام جعفر صادق (ع)را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و شیعیان ارادتمند آن امام همام بویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم با الهام از سیره و زندگی خمینی کبیر، پیرو واقعی مکتب آن امام بزرگ باشیم.

مجید فانی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰