عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

جشنواره هما فرصتی برای ایجاد گفتمان و نهادینه کردن پاسخگویی اجتماعی

جشنواره هما فرصتی برای ایجاد گفتمان و نهادینه کردن پاسخگویی اجتماعی
دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ایجاد گفتمان و نهادینه کردن پاسخگویی اجتماعی، جشنواره هما را در سه حیطه، هیئت علمی برتر، دانشجوی برتر و کارمند برتر با معیارهای تعیین شده برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر حوریه محمدی؛ دبیر علمی جشنواره دانشگاهی هما گفت: بر اساس سیاست های دانشگاه در خصوص ایجاد گفتمان و نهادینه کردن پاسخگویی اجتماعی و به دنبال اولین ابلاغ و دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در اواخر فروردین، تیم های علمی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی با اشاره به جلسات متعدد با نمایندگان معاونت فرهنگی دانشجویی، معاونت توسعه و معاونت آموزشی (مرکز مطالعات و توسعه آموزش) و بیان اهداف این جشنواره، معیار های آن را، نوآوری و خلاقیت، اندازه جامعه هدف، قابلیت مدل سازی، رعایت اصولی اخلاق، تاثیرگذاری و اثربخشی، قابلیت توسعه و گسترش، علمی و قابل استناد بودن و میزان مشارکت برشمرد.
به گفته دبیر علمی جشنواره هما مسئولیت داوری هر حیطه برعهده معاونت مربوطه است و مقرر شده در هر حیطه پنج نفر را بر اساس رتبه و نمره کسب شده انتخاب کنند.
دکتر محمدی ضمن اشاره به اولین فراخوان ارسالی به دانشکده ها در تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۰ برای ارسال اسامی گفت: مستندات و مدارک داوطلبان در سه حیطه  عضو هیئت علمی برتر، دانشجوی برتر و کارمند برتر جمع آوری شد.
جشنواره هما بیستم خرداد در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
پایان خبر
ابراهیم همتی