عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

برگزاری مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و شهدا

برگزاری مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و شهدا


در آستانه سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)، مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان علم و صنعت ایران با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا، سه شنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۰ در مقبره الشهدای دانشگاه برگزار شد.


در مراسم «تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و شهدا»، که پس از اقامه نماز ظهر و عصر و در فضای باز مقبره الشهدای دانشگاه برگزار شد، هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا دکتر پیشوایی (رییس بسیج اساتید دانشگاه) در خصوص بصیرت امام راحل و موضع گیری های روشن ایشان در قبال رژیم اشغالگر صهیونیستی سخن گفت و تاکید کرد: اگر قیام امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی ایران نبود، امروز اثری از فلسطین در خاورمیانه باقی نبود و آثار جریان و نهضت فکری ای که حضرت امام (ره) آغاز کرد، نه تنها در سطح ملی، بلکه در ابعاد بین المللی نیز باقی و مشهود است.

در ادامه مراسم، دکتر اکبرزاده (مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه)، غزلی از سروده های امام راحل قرائت کرد و سپس حاضران در مراسم با سر دادن شعارهای انقلابی و نثار فاتحه و صلوات، با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.