انتشار مقالات اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید - ۱۹
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید - ۱۹ به صورت زیر می باشد:
۱.
اضطراب بیماری کووید ۱۹ در دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلیمقاطع مخت
۲.
توسعه و روایی سنجی مقیاس دانش و نگرش نسبت به پاندمی کووید ۹۱ (KA-C در جمعیت ایران
۳.
سلامتروان، سرسختی و راهبردهای مقابله ای در افراد سالم و مبتلایان به کووید- ۱۹
۴.
افزایش سطح آگاهی و شناخت دانشجویان از مسائل بهداشت فردی و عمومی در دوران کرونا ویروس با استفاده از شبکه های اجتماعی
۵.
وضعیت سلامت روانی- اجتماعی در شرایط بیماری کرونا : مطالعه مروری
۶.
راهبردهای مقابله ای در زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ در سه گروه نوجوان، جوان، میانسال
۷.
واکاوی جای گاه غمخواری در آموزش عالی: برنامه درسی مغفول در آموزش مجازی
۸.
پیش بینی تاب آوری بر اساس سبک های دلبستگی، تحمل ناکامی و نگرش مذهبی در پاندمی کرونا
۹.
بررسی رابطه بین احساس تنهایی- عاطفی اجتماعی و اجتناب شناختی با اضطراب کرونا در دانشجویان در بحران کرونا
۱۰.
مروری: بررسی اصول علمکرد و یافتن نگرش عمومی دانشجویان آموزش عالی نسبت به دوره های مجازی دانشگاه و آموزش از راه دور در دوران همه گیری کووید- ۱۹
۱۱.
بیماری کوید- ۱۹، فعالیت بدنی و عملکرد سیستم عضلانی
۱۲.
اثرات عضویت در شبکه های اجتماعی با بهزیستی ذهنی و بنیان های اخلاقی
۱۳.
اضطراب سلامتی، خود بیمار انگاری و اضطراب مرگ در دانشجویان به تفکیک جنس در اپیدمی کرونا
۱۴.
چالش ها و فرصت های پیش روی ژئوتکنیک زیست محیطی پس از کووید ۱۹ با نگرش ویژه به ایران
۱۵.
پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانشجویان براساس سبک زندگی سالم و شاد در زمان همه گیری- ابتلا به ویروس کووید ۱۹
۱۶.
نقش دشواری تنظیم هیجان و حساسیت اضطرابی در پیش بینی نشانه های وسواس فکری- عملی طی همه گیری ویروس کووید- ۱۹
۱۷.
نقش سواد سلامت و سواد رسانه ای در پیش بینی ترس از کرونا ویروس ۲۰۱۹
۱۸.
تحلیل اثرات آموزشی، فرهنگی و روانی- اجتماعی مبتلایان به بیماری کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹)
۱۹.
مقاله مروری، تاثیرات روانپزشکی کویید ۱۹
۲۰.
تغییرات ایجاد شده در ابعاد ده گانه سبک زندگی دانشجویان قبل و بعد از شیوع کووید ۱۹ و نقش این ابعاد در پیش بینی رضایت از زندگی
۲۱.
روایت دانشجویان از آموزش مجازی در شرایط پاندمی ویروس کرونا
۲۲.
پاندومی کووید- ۱۹: نقش نگرش های مذهبی در پیش بینی اضطراب مرگ دانشجویان
۲۳.
نقش صفات چهارگانه تاریک شخصیت، نشخوار ذهنی و پریشانی روانشناختی در استرس ادراک شده و علائم افسردگی در دانشجویان طی همه گیری کووید- ۱۹
۲۴.
اثربخشی درمان تنظیم هیجانی بر اضطراب و افسردگی دوران پساکرونا
۲۵.
پیش بینی اضطراب، افسردگی و استرس بر اساس میزان دوره قرنطینه کووید ۱۹
۲۶.
بررسی اثر کووید ۱۹ بر وضعیت روانشناختی، آموزشی و ارتباطی دانشجویان دانشگاه تهران
۲۷.
ابعاد کیفیت روابط زوجین قبل و بعد از شیوع کووید- ۱۹
۲۸.
ارزیابی شاخص های اثربخش بر کیفیت آموزش و آزمون مجازی سامانه سمیاد دانش گاه فنی و حرفه ای در پاندمی کووید ۱۹
۲۹.
پیش بینی اضطراب سلامت دانشجویان بر اساس منابع کنترل سلامت در همه گیری کووید- ۱۹
۳۰.
پیش بینی کیفیت زندگی دانشجویان بر اساس سلامت روان شناختی در همه گیری کووید- ۱۹
۳۱.
بررسی نقش واسطه ای تایید اجتماعی در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و تاب آوری با علائم اختلال پس از سانحه در افراد مبتلا به کووید ۱۹
۳۲.
بررسی رابطه بین اضطراب ناشی از ویروس کرونا و نگرش نسبت به مرگ در بین زنان شهر مشهد
۳۳.
پیامدهای کووید ۱۹ در خانواده (طلاق و رضایت زناشویی زوجین ۲۵ تا ۴۰ سال در شهرستان دلفان)
۳۴.
چالش های آموزش مجازی در دانشجویان قبل و بعد از همه گیری ویروس کووید ۱۹: یک مطالعه مروری
۳۵.
نقش انعطاف پذیری شناختی و تاب آوری در پیش بینی افسردگی دانشجویان طی همه گیری کرونا ویروس ۲۰۱۹
۳۶.
نقش واسطه ای شفقت خود در رابطه ی بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب بیماری کرونا
۳۷.
ابعاد روانی- اجتماعی– بهداشتی و آموزشی کرونا- سبک زندگی- پیامدهای روانشناختی– اجتماعی و خانوادگی- دانشگاه پس از کرونا
۳۸.
کرونا و اثرات آن بر محیط زیست
۳۹.
بروز علائم نگرانی مرتبط با شیوع بیماری ۱۹-COVID در گروهی از کودکان ایرانی
۴۰.
بررسی روش های تدریس موثر در آموزش مجازی
۴۱.
تسلط دیجیتال: مهارت های لازم برای یادگیری در عصر دیجیتال
۴۲.
مدل بومی مداخله در مشکلات روانشناختی بیماران کووید ۱۹
۴۳.
تغییرات سبک زندگی دانشجویان علوم پزشکی در دوران فاصله گذاری اجتماعی ناشی از بیماری کوید ۱۹
۴۴.
سلامت روان دانشجویان پرستاری و مامایی در دوران همه گیری کوید ۱۹: تاثیرات، عواقب و مکانیسم های سازگاری
۴۵.
هیجان، اجتناب تجربه ای و کرونا ویروس: پیش بینی اضطراب کرونا بر اساس اجتناب تجربه ای و دشواری در تنظیم هیجان
۴۶.
ارتباط میزان استفاده از فضای مجازی با اضطراب کرونا و افسردگی دانشجویان
۴۷.
آیا سازمان خاصی از انجام پروژه حمایت مالی کرده است؟ موسسه علمی آموزشی آراج (آینده راه پیمایان جوان) تعیین سهم مولفه های حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی سازگاری اجتماعی دانشجویان در دوران همه گیری ویروس کرونا (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه شیراز)
۴۸.
مرور سیستماتیک معایب و محدودیت های آموزش الکترونیک در ایران
۴۹.
راهبردهای ارتقای آموزش مجازی معماری و شهرسازی
۵۰.
بررسی رابطه اضطراب ناشی از کرونا با اختلال خود بیمارانگاری و سبک دلبستگی در وضعیت همه گیری کووید- ۱۹
۵۱.
پیامدهای کرونا در روابط میان فردی: مطالعه ای مروری
۵۲.
تحلیل انعکاس گفت و شنود "ستاد حمایت از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان" در دوران کرونا با دانشجویان
۵۳.
مروری بر بررسی تغییرات در الگوی استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی در دوران کرونا
۵۴.
بررسی وضعیت سلامت روان افراد جامعه در طول دوران بیماری کرونا (کووید- ۱۹)
۵۵.
اضطراب فراگیر در دانشجویان بهبود یافته از کرونا با سالم
۵۶.
بررسی داده های غربالگری با ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۵۷.
بررسی رضایت تحصیلی و سبک های مقابله ای دانشجویان در بحران کرونا (کوید ۱۹)
۵۸.
همه گیری ویروس کرونا (کویید ۱۹) و بهداشت روان دانشجویان: یک مقاله ی مروری
۵۹.
ارزیابی ابعاد روانشناختی عموم مردم در همه گیری کرونا ویروس
۶۰.
بررسی سلامت روان دانشجویان ایرانی در مدت شیوع کرونا ویروس
۶۱.
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه هراس کرونا در جمعیت ایرانی
۶۲.
توان خودمراقبتی پاندمی کرونا در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه ارسنجان)
۶۳.
مداخلات پیشگیرانه از ابتلا به کرونا ویروس
۶۴.
پیش بینی اضطراب کرونا بر اساس ابعاد پنج گانه ذهن آگاهی
۶۵.
ابعاد روانشناختی کرونا ویروس جدید (کووید- ۱۹) با مروری بر منابع مرتبط
۶۶.
رابطه روان رنجورخویی و برونگرایی با پیامدهای شناختی و رفتاری کرونا: نقش واسطه ای ادراک خطر
۶۷.
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره آموزش های مجازی در شرایط بحرانی کووید- ۱۹
۶۸.
پیش بینی رفتارهای پیشگیرانه در دوران شیوع ویروس کرونا براساس ویژگی های شخصیت ضد اجتماعی و شفقت خود در دانشجویان
۶۹.
میزان افسردگی، اضطراب و استرس در دوران شیوع کرونا
۷۰.
عملکرد نظام آموزش عالی کشورهای ایران، عربستان، عمان و امارات از حیث آموزش در دوران کرونا
۷۱.
بررسی نقش راهبردهای مقابله ای در پیش بینی اضطراب بیماری کرونا دانشجویان
۷۲.
بررسی نقش سازگاری معنوی در پیش بینی اضطراب بیماری کرونا دانشجویان
۷۳.
بررسی نقش مثبت اندیشی در پیش بینی اضطراب بیماری کرونا دانشجویان
۷۴.
بررسی رابطه بین تاب آوری با اضطراب و افسردگی در بیماران با علائم خفیف COVID‐۱۹
۷۵.
تاثیر پاندمی کرونا بر رعایت بهداشت در بین دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شمال
۷۶.
اپیدمی کووید- ۱۹، سواد سلامت و کیفیت زندگی خانواده دانشجویان
۷۷.
ارتباط اضطراب کرونا با شفقت به خود و سرمایه های رواشناختی در داشجویان
۷۸.
نقش تاب آوری و ادراک از سبک های فرزند پروری در پیش بینی اضطراب کرونا در دانشجویان
۷۹.
آشفتگی هیجانی و فاجعه سازی درد در دانشجویان مبتلا به کووید- ۱۹ و دانشجویان عادی
۸۰.
هیجان تحصیلی و رضایت از تدریس آنلاین دانشجویان حسابداری در دوران شیوع کرونا
۸۱.
ارزیابی استرس دانشجویان و منابع آن در دوران همه گیری کرونا
۸۲.
پاندمی کرونا و سه گانه اشتغال، تحصیل و سلامت دانشجویان
۸۳.
رابطه میان هوش هیجانی و میزان غرقگی ادراک شده توسط دانشجویان در آموزش آنلاین در بحران کووید ۱۹
۸۴.
استفاده هوشمند از فضای مجازی جهت افزایش سلامت روان دانشجویان در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس
۸۵.
بهبود رفتارهای روانشناختی دانشجویان دارای وسواس در مقابله با بیماری کرونا ویروس با استفاده از مشاوره های آنلاین
۸۶.
تدابیر پیشنهادی به منظور کنترل سرایت ویروس کرونا
۸۷.
نقش حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی سازگاری دانشجویان در همه گیری کووید- ۱۹
۸۸.
رابطه تحمل بلاتکلیفی و تحمل پریشانی: میانجی گری جو عاطفی خانواده
۸۹.
بررسی چالش های ناشی از عارضه ی چاقی در بیماران مبتلا به کووید_ ۱۹: یک مرور نظام مند
۹۰.
بررسی وضعیت سلامت اجتماعی و خوش بینی دانشجویان در زمان بحران کرونا ویروس (کویید ۱۹)
۹۱.
بررسی رابطه ی اضطراب ناشی از کرونا و هوش معنوی در جوانان (۳۵-۲۰) شهر مشهد
۹۲.
رابطه بین متقاعدسازی با رفتارهای سالم پیشگیرانه از ابتلا به کووید- ۱۹ در دانشجویان
۹۳.
بررسی دیدگاه های دانشجویان درخصوص تجربه امتحانات مجازی در ایام کرونا
۹۴.
بررسی وضعیت پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا
۹۵.
شناسایی عوامل موثر بر تفاوت نمره های ارزشیابی حضوری و مجازی: مطالعه ای به روش پدیدارشناسی
۹۶.
میزان اضطراب بیماری کرونا در بین دانشجویان
۹۷.
رابطه اضطراب کرونا در مادران با نشانگان اضطرابی کودکان در دوران قرنطینه
۹۸.
افسردگی و اضطراب در طول همه گیری کووید- ۱۹: مقایسه بین دانشجویان با و بدون اعتیاد به اینترنت
۹۹.
رابطه ی بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و اضطراب بیماری کرونا با نقش واسطه ای حمایت اجتماعی ادارک شده
۱۰۰.
مقایسه مکانیسم های دفاعی و میزان اضطراب بیماری کرونا با توجه به متغیرهای دموگرافیک
۱۰۱.
سنجش ابعاد روان شناختی دانشجویان دانشگاه شهرکرد
۱۰۲.
پاندمی کووید- ۱۹ و میزان رضایت دانشجویان از کیفیت آموزش مجازی
۱۰۳.
تاملی بر تجربه ارزشیابی الکترونیکی در دانشگاه های کشور و راه کارهای بهبود کیفیت آن
۱۰۴.
خلاقیت علمی و تولید علم در دوران کرونا و پس از آن
۱۰۵.
رفتارهای بهداشتی دانش آموزان ابتدایی در دوران کرونا: بایدها و نبایدها
۱۰۶.
پیش بینی سازگاری زناشویی بر اساس خود شفقتی و تاب آوری در ایام کرونا
۱۰۷.
پیش بینی میزان سلامت عمومی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، اضطراب سلامتی و متغیرهای جمعیت شناختی دانشجویان
۱۰۸.
بررسی عوامل موثر در کاهش رضایتمندی زناشویی در قرنطینه کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسانه
۱۰۹.
تغییرات در رویکردهای آموزشی در پاندمی کووید- ۱۹
۱۱۰.
تجارب یادگیری مجازی در دوران کرونا از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی
۱۱۱.
پیامدهای روان شناختی شیوع ویروس کرونا در استان سمنان
۱۱۲.
بررسی رابطه بین عزت نفس و اضطراب مرگ در بحران شیوع ویروس covid-۱۹
۱۱۳.
ابعاد رشد پس از سانحه در بهبود یافتگان بیماری کووید- ۱۹
۱۱۴.
خانواده مبتلایان به کرونا، در معرض آسیب های روانی
۱۱۵.
مروری بر اثرات اضطرابی همه گیری کووید- ۱۹ بر جمعیت عمومی و کادر درمان
۱۱۶.
نقش مثبت آموزش مجازی درافزایش خود تنظیمی در یادگیری از دیدگاه دانشجویان
۱۱۷.
پیامدهای روانی و اجتماعی شیوع کووید- ۱۹ مروری سیستماتیک
۱۱۸.
باورها، راهبردهای مقابله، تجربه هیجانات و رفتارهای مراقبتی در دوران شیوع کووید- ۱۹
۱۱۹.
یادگیری معکوس و تاثیرات روانشناختی آن بر دانشجویان در دوران شیوع بیماری کرونا (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه جهرم)
۱۲۰.
ذهن آگاهی و اضطراب مرگ در بین متولدین دهه های ۱۳۵۰ و ۱۳۷۰ در پاندمی کرونا
۱۲۱.
بررسی سطح اضطراب، نا امیدی و سبک های مقابله ای در زمان پاندمی کووید- ۱۹: یک مطالعه مبتنی بر جمعیت در غرب ایران
۱۲۲.
The psycho- social positive & negative impact of CVID-۱۹ On Kandahar University’s Students. Case Study (Kandahar University)
۱۲۳.
تاب آوری روانشناختی و بهزیستی روانشناختی در افراد بهبود یافته از بیماری کوید- ۱۹
۱۲۴.
تقلای نظام سلامت در رویارویی با اپیدمی های بیولوژیک؛ covid۱۹
۱۲۵.
تزلزل در خانواده ماحصل کووید- ۱۹
۱۲۶.
احساس تنهایی در دختران و پسران دانشجو دانشگاه فرهنگیان در دوران پاندمی کووید- ۱۹
۱۲۷.
چالش کرونا در عرصه ی آموزش با نگاهی فرصت محور در توسعه فناوری
۱۲۸.
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش علائم اضطراب (صفت و حالت) در دانشجویان مقطع کارشناسی بهبود یافته ویروس کووید ۱۹ استان همدان
۱۲۹.
نقش مکانیسم های دفاعی در تجربه عاطفه مثبت و منفی در مبتلایان با تشخیص کووید ۱۹
۱۳۰.
خطر کرونا ویروس برای سلامت روان
۱۳۱.
تعیین رابطه بین رعایت پروتکل های بهداشتی با دانش کرونا، راهبردهای مقابله ای، سلامت روان و استرس بیماری کووید- ۱۹ (کرونا ویروس ۱۹)
۱۳۲.
ترس از انگ اجتماعی در ناقلین و مبتلایان به کرونا ویروس