عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

مرکز قلب استان در حال تپیدن

یک  متخصص قلب از انجام عمل های موفقیت آمیز با استفاده از تجهیزات پیشرفته در مرکز تشخیص و درمان قلب  بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، دکتر ساعد وحدت گفت: با توجه به ایجاد مرکز تشخیص و درمان قلب در بجنورد با همیاری اساتید دانشگاه تهران و پزشکان و متخصصان قلب استان در قسمت جراحی و اینترورشن این مرکز، با کمک دانشگاه علوم پزشکی توانستیم نخستین عمل قلب باز استان و بیش از یکصد جراحی آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی را رقم بزنیم.

دکتر وحدت تاکید کرد: خوشبختانه این بخش در استان راه افتاد و مردم استان خراسان شمالی که حقشان استفاده از بهترین امکانات الی الخصوص امکانات پزشکی می‌باشد رسیدند.

دکتر وحدت در ادامه در خصوص تعرفه درمانی در مرکز تشخیص و درمان قلب گفت: خدمات در این بخش با تعرفه دولتی انجام می پذیرد تا ضمن خروج بیماران از استان، همه افراد بتوانند از توزیع عادلانه خدمات درمانی بهره مند شوند .

وی ادامه داد: طی یک دهه گذشته عمل های آنژیوگرافی در استان انجام می شد اما هم اکنون با حضور متخصصان بزرگ در استان، به زودی شاهد عمل های پیشرفته ای خواهیم بود.

این متخصص قلب با اشاره به وجود تجهیزات پیشرفته در مرکز تشخیص و درمان قلب خاطرنشان کرد: تجهیزات عمل های آنژیوگرافی ، آنژیوپلاسی و قلب بصورت کامل در این مرکز وجود دارد.