عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

جلسه تقدیر و تکریم از استادان بازنشسته بخش معارف دانشگاه شهید باهنر کرمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی تاج آبادی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان گفت: خوشبختانه در بخش معارف اسلامی اعضا هیات علمی با پتانسیل بالا و توانا حضور دارند.

وی افزود: شرط موفقیت یک مجموعه مربوط به افراد است و عوامل هرچه باشد قطعا این است که انسان به کارش شدیدا علاقه‌مند و کارش را یک کار ارزشمند و مفیدی بداند و این عشق، علاقه و خودباوری باعث ایجاد نقاط مثبت در بخش معارف اسلامی دانشگاه شده است.

حجت اسلام و المسلمین علی اصغرحمزه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: امروزه کشور در آستانه یک آزمون بزرگ قرار دارد که رسالت همه ما بخصوص بخش معارف این است که تا جایی که امکان دارد تلاش و ترقیب کنند و با ارتباطاتی و فضای مجازی که در اختیار دارند در جهت حضور حداکثری در انتخابات که یک رسالت بزرگی است تلاش کنیم که هرچه پشتوانه مردمی ما و نظام ما چه قوی‌تر باشد، قطعا بر مشکلات هم بهتر می‌توان فائق آییم.

وی در ادامه در خصوص مشکلات و نقش و اهداف بخش معارف توضیحاتی را ارائه نمود.

دکتر مریم احتشام‌ زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیان کرد: امروز باعث افتخار است که در جمع یکی از بزرگترین و مهم‌ترین گروه‌های آموزشی دانشگاه هستم، اهمیت و نقش گروه معارف اسلامی در مسئولیت اجتماعی که بر عهده دانشگاه است از بقیه گروه‌ها بیشتر است و آنچه که ما باید به آن توجه کنیم این است که توسعه یافتگی یک جامعه را انسان‌های توسعه یافته تضمین می‌کنند و مطالبه جامعه از بخش گروه معارف اسلامی بسیار زیاد است.

در ادامه جلسه به صورت پرسش و پاسخ در خصوص مسائل و مشکلات آموزشی، ادامه یافت.

همچنین در پایان با اهدای تقدیرنامه و هدایای از اعضا هیات علمی بازنشسته بخش معارف دانشگاه(حجت الاسلام و المسلمین محسن سالارکیا، حجت الاسلام و المسلمین احمد جمالی‌زاده، دکتر رضا رستمی‌زاده و دکتر محمدرضا حاتمی) تجلیل به عمل آمد.