عمومی | دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران از پروژه‌های در حال ساخت کوی دانشگاه تهران بازدید کرد

به گزارش اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران در این بازدید، رئیس دانشگاه تهران از نزدیک بر روند ساخت و پیشرفت فعالیت‌های عمرانی نظارت میدانی داشته و بر کیفیت و لحاظ کردن استانداردها در ساختمان‌های در حال ساخت تاکید کرد.
دکتر نیلی احمدآبادی همچنین از سالن بدنسازی کوی که به تازگی رنگ آمیزی شده و برخی از تجهیزات آن نوسازی شده است، بازدید و با دانشجویان در خصوص مسائل خوابگاهی گفت‌وگو کرد.
در این بازدید دکتر سعید حبیبا، معاون دانشجویی و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران‌‌‌‌‌‌‌، دکتر علی مقاری، معاون طرح و برنامه، دکتر هادی غفوریان، مدیرکل امور خوابگاه‌ها و دکتر جابرسلطانی، مدیرکل طرح‌های عمرانی، رئیس دانشگاه تهران را همراهی کردند.
گفتنی است عملیات اجرایی یکی از طرح‌های در دست احداث در ۳ طبقه و با ظرفیت ۳۰۰ نفر به همت دانشگاه تهران و مشارکت بنیاد جمالزاده در ضلع غربی کوی دانشگاه پس از وقفه‌ای سه ساله از تیرماه ۱۳۹۹ از سر گرفته شد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این خوابگاه در تیرماه ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری است.
دیگر پروژه در حال ساخت برای اسکان دانشجویان استعداد درخشان در سه طبقه و با ظرفیت ۱۷۰ نفر است که این طرح با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال تکمیل نهایی است و طبق پیش بینی انجام شده در تیرماه ۱۴۰۰ آماده بهره برداری است.