کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی به صورت زیر می باشد:

۱. تاثیر نیروهای نهادی بر عملکرد مالی و عملکرد زیست محیطی شرکت : نقش میانجی مسئولیت زیست محیطی شرکت
۲. اقتصاد مقاومتی ، کارجهادی، تجارت جهانی – فرصت ها و چالش ها
۳. The Intention of Mobile Banking in Iran based on the UTAUT Model and its Empirical Evidence
۴. سیستم پشتیبانی تصمیم گیری مبتنی بر وب برای مدیریت آبیاری کانال
۵. حملات هکرها و برقراری امنیت با هکراخلاقی
۶. بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند در بین مشتریان شرکت ایران خودرو در شهر تهران
۷. بررسی تاثیر هویت ملی بر ارزش ادراک شده مصرف کننده از محصول داخلی و خارجی (مطالعه موردی: پوشاک)
۸. بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار داخلی و نقش آن در موفقیت ایران درتجارت بین المللی
۹. مروری بر وقوع بحران مالی بر مدیریت ریسک شرکت های پذیرفته شده در بورس
۱۰. بررسی تاثیر ارزش دانش مدیران عالی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی اشتراک گذاری دانش و نوآوری باز(مورد مطالعه:مدیران شرکت گاز عسلویه)
۱۱. تدوین راهکارهای اجرایی جهت پایش مداوم اعتبارات هزینه شده در حوزه شهرداری شوش دانیال
۱۲. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینی و گرایش بازار بر عملکرد با نقش میانجی درگیری ذهنی مشتری (مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی)
۱۳. طراحی مدل عوامل موثر بر استقرار و نهادینه سازی راهبردهای مدیریت استعداد با رویکردی بر حفظ منابع انسانی نخبه
۱۴. مطالعه اثربخشی یادگیری سازمانی در حوزه نفت و گاز (مورد مطالعه: شرکت نفت و گاز پارس)
۱۵. بررسی عوامل موثر بر افزایش بهره وری و کارایی کارکنان مورد مطالعه کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ در شهر اصفهان
۱۶. بررسی نقش تعدیلگر تعارض بین صاحب امتیاز و فرانچایزگیرنده در تاثیر قابلیتهای مدیریت فرانچایز بر عملکرد فرانچایز در فروشگاه افق کوروش
۱۷. بررسی تاثیر رهبری مربیگرا بر آوای کارکنان با نقش میانجی امنیت روانی و گشودگی به تغییر در بخش دولتی
۱۸. تاثیر امضای برند بر وفاداری مشتریان هتل های شهرستان زنجان
۱۹. تاثیر امضای برند بر تحریک نگرش مشتریان هتل های شهرستان زنجان
۲۰. مروری بر ارتباط بین ارزش اقتصادی صنعت خودرو و راهبرد رقابتی شرکت ها
۲۱. نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی در ارتباط با سکوت سازمانی
۲۲. بررسی تاثیر استرس شغلی و رفتارهای هیجانی ناشی از آن بر خلاقیت کارکنان در محیط کاری
۲۳. بررسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و تاثیر آن بر عملکرد، اثربخشی و موفقیت عملیات سازمان
۲۴. بررسی عوامل موثر برتقویت شادمانی سازمانی وایجاد رضایت شغلی و توسعه پایدار
۲۵. تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد شغلی کارکنان سازمان بهزیستی استان تهران
۲۶. تاثیر زیرساخت های چرخه حیات برنامه ریزی منابع سازمانی(ERP )بر عملکرد بازرگانی شرکت های کارآفرین
۲۷. ارزشیابی و دسته بندی مشتریان با استفاده از کاربردهای علوم داده در بازاریابی
۲۸. مدیریت زنجیره تامین سبز و عملکرد صادراتی با نقش واسطه گری عملکرد محیطی (مطالعه موردی: شرکت کندر تولیدکننده مواد شوینده سمنان)
۲۹. بررسی تاثیر گرایش کارافرینی بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط با نقش تعدیلگر روابط شبکه، پویایی محیطی و منابع فناوری
۳۰. بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی و نوآوری سازمانی بر ارتباطات بازاریابی و عملکرد صادراتی
۳۱. بررسی نقش هویت سازمانی در بهبود عملکرد شغلی
۳۲. ریسک های عدم قطعیت و واکنش استراتژیک شرکت های رستوران در دوران کووید- ۱۹
۳۳. بررسی تاثیر بازار اینترنتی بر کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی (ازشهر)
۳۴. بررسی فرایند شکل گیری و روابط حقوقی طرفین قرارداد اعتبارات اسنادی
۳۵. مسئولیت بانک در اعتبارات اسنادی در حقوق ایران و مقررات بین المللی
۳۶. بررسی تاثیر تحریم های اقتصادی علیه ایران بر صنعت فرش دستبافت در حوزه ی منافع اقتصادی فردی ( مورد مطالعه : بافندگان خانگی فرش دستبافت سیستان)
۳۷. بررسی رابطه تولید ناب با رهبری دانشی مدیران در شرکت پالایش گاز بیدبلند با توجه به متغیر میانجی آگاهی مصرف کنندگان از نام کالاهای تجاری
۳۸. بررسی اثر توسعه مالی بر نابرابری درآمدی؛ با تاکید بر انواع اعتبارات اعطایی به خانوارها و بنگاه های اقتصادی در کشورهای اسلامی منتخب
۳۹. سرمایه انسانی و رشد اقتصادی در کشورهای درحال توسعه: با تاکید بر سطوح مختلف تحصیلی
۴۰. راهبرد مطلوب تجارت متانول بر مبنای سیستم یکپارچه بازرگانی
۴۱. بررسی اثر متغیرهای کلان بر تقاضای چاپ و نشر کتاب در ایران
۴۲. تاثیر فرهنگ سازمانی و زنجیره ارزش بر کیفیت اطلاعات مالی
۴۳. عوامل اثربخش بر تشویق استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با مدل پذیرش تکنولوژی دیویس( مطالعه موردی بانک سامان )
۴۴. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک مشتری محور(مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
۴۵. شناسایی راهبردهای توانمندسازی محلات با تاکید بر شورایاری ها مبتنی بر تحلیل عاملی (مورد مطالعه: شهرستان زنجان)
۴۶. نقش فضای مجازی در افکارعمومی