عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

جلسه کمیته هماهنگی گرامیداشت مناسبت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی، دانشگاه جامع علمی کاربردی اولین جلسه کمیته مناسبت های این دانشگاه برگزار شد.

در آغاز این نشست، دکتر شهمیری سرپرست دفتر امور فرهنگی و اجتماعی و دبیر کمیته دانشگاه جامع علمی کاربردی، ضمن تشریح فرایند تصویب دستورالعمل و راه اندازی کمیته، در خصوص نحوه انتخاب اعضا و شرح وظایف کمیته توضیحاتی را ارائه کرد.

سپس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، طی سخنانی بر لزوم هماهنگی در اجرای برنامه های مناسبتی و توجه به برخی از برنامه های مغفول مانده تاکید کرد و افزود: هدف از راه اندازی این کمیته، ایجاد وحدت رویه و هماهنگی سراسری برنامه‌ها و مناسبت‌ها است و شان کمیته، تصمیم گیری و تصمیم سازی در راستای اجرای برنامه های مصوب می باشد.

وی به احصا ۲۷۰ برنامه مناسبتی توسط دفتر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد و افزود: ضروری است اعضای کمیته با مشارکت فعال خود کمیته را برای هماهنگی بیشتر متولیان فرهنگی در اجرای مناسبت های مختلف و همچنین انسجام بخشی، نظارت و جلوگیری از موازی کاری حوزه های مرتبط، یاری کنند.

در ادامه این نشست برنامه های مرتبط با برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) مورد بحث و بررسی اعضا قرار

گرفت و بر اساس ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وظایف هر حوزه مشخص شد.