عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش

حدود ۷۰ درصد سالمندان در گراش علیه کرونا واکسینه شده اند

در گراش واکسیناسیون سالمندان همزمان و همگام با سراسر کشور در حال اجراست و تا کنون حدود ۷۰ درصد سالمندان، علیه کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش روابط عمومی، مهندس علیرضا مساح معاون بهداشت درباراه انجام واکسیناسیون در گراش گفت: تا کنون ۳۲۴۲ دوز واکسن به علوم پزشکی گراش تحویل داده شده است که مربوط به کادر بهداشت و درمان، جانبازان، اعضای نظام پزشکی و… و سالمندان بوده و تزریق واکسن انجام شده و همچنان در حال انجام است.

وی با اشاره به واکسیناسیون سالمندان نیز گفت: تا امرزو،  ۷۴ درصد سالمندان ۸۰ سال به بالا ، حدود ۷۳ درصد سالمندان ۷۵تا ۸۰ سال و ۵۵ درصد نیز سالمندان ۷۰ تا ۷۵ سال واکسینه شده اند و واکسیناسیون همچنان برای این گروه های سنی در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون صالحین ، واقع در مسکن مهر حال انجام است.

مساح تاکید کرد: تمامی سالمندان گروه سنی ۱۳۳۰ به قبل که تا کنون واکسینه نشده اند و یا پیامک نوبت دهی دریافت نکرده اند،  حتما در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir  ثبت نام کنند تا در روزهای باقیمانده پیامک نوبت دهی و محل واکسیناسیون را دریافت نمایند.

معاون بهداشت با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا در هفته آینده گفت: افراد ۶۵ سال به بالا نیز به محض اطلاع رسانی ، حتما در سایت مذکور ثبت نام نمایند .

تنها محل واکسیناسیون در گراش، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون صالحین ، واقع در مسکن مهر است.