عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان داروخانه های خصوصی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد :
آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان داروخانه های خصوصی
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اتمام مرحله اول واکسیناسیون کارکنان داروخانه های خصوصی تحت پوشش دانشگاه ایران از انجام فاز بعدی واکسیناسیون برای افراد جامانده در مرحله اول خبر داد .
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه، دکتر فاطمه فتحی گفت: با همکاری معاونت های غذا و دارو، بهداشت، درمان و انجمن داروسازان فاز اول واکسیناسیون کرونای کارکنان داروخانه های تحت پوشش مطابق بر اساس فهرست تهیه شده در انجمن داروسازان با واکسینه کردن روزانه ۲۰۰نفر انجام شده است.
وی افزود: برای کارکنان داروخانه های شهرتهران که در فاز اول موفق به انجام واکسیناسیون نشده‌اند از روز شنبه مورخ هشتم خرداد ماه بر اساس برنامه زمان بندی و هماهنگی انجمن داروسازان، روزانه یکصد واکسیناسیون انجام خواهد شد.
دکتر فتحی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون همانند مرحله قبل  طبق دستورالعمل کشوری به صورت رایگان انجام می شود و افراد موظف هستند طبق هماهنگی  قبلی و جدول زمانبندی در موعد مقرر مراجعه کنند.
وی یادآوری کرد: همراه داشتن کارت ملی، معرفی نامه از سوی موسس داروخانه مبنی بر اشتغال به کار در داروخانه و گواهی بیمه سه ماه آخر الزامی است.
پایان خبر