عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

در حوزه پیشگیری از کرونا، رادیو نمایشگاه در محل مجتمع واکسیناسیون کووید ۱۹، راه اندازی شد

مهندس حمید گلناری، مدیر مجتمع واکسیناسیون کووید ۱۹ مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین که مجتمع واکسیناسیون کووید ۱۹ شهرستان قزوین است، رادیو نمایشگاه با هدف ایجاد تعامل با مخاطبان، راه‌اندازی شد.

وی اظهار کرد که توسط این رسانه، محتوای آموزشی خودمراقبتی در حوزه پیشکیری از کرونا، نکات قبل و بعد از تزریق واکسن کرونا، نکات کلیدی و کاربردی مهم برای واجدان شرایط تزریق واکسن کرونا اعلام می شود. مهندس گلناری ادامه داد که رادیو نمایشگاه،  توسط  واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان قزوین راه اندازی شده است.

مدیر مجتمع واکسیناسیون کووید ۱۹ مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با تاکید بر نقش توسعه رسانه در ارتقای سلامتی جامعه، گفت: باید با استفاده از امکانات بالقوه و پتانسیل‌های موجود، بتوان سلامتی را در جامعه ارتقا بخشید و در بخش آموزش عمومی و پیشگیری، مراقبت ها، اطلاع رسانی ها و هشدارهای بهداشتی، خلاقانه و فعالانه، طرح هایی ارائه شود.

گفتنی است، رادیو نمایشگاه از روز سوم خرداد ۱۴۰۰، همزمان با راه اندازی مجتمع واکسیناسیون کووید ۱۹، در زمینه ارتقای سلامت شهروندان در پیشگیری از کرونا و خودمراقبتی  آغاز بکار کرده است