عمومی | دانشگاه علوم پزشکی زنجان

تقویت جبهه متحدجهانی با اشتراک گذاری تجارب علمی و اجرائی برای مقابله با کووید-۱۹

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: این همایش به دنبال آن است که با اشتراک گذاری تجارب علمی و اجرایی گرانسنگ به دست آمده در سرتاسر جهان، نقش تاثیرگذار خود را در تقویت جبهه متحد جهانی برای مقابله و کنترل این بیماری ایفا نماید.

به گزارش وب دا - زنجان؛ دکتر پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان عصرروز سه شنبه چهارم خرداد در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی کووید -۱۹؛ نظام سلامت- درس آموخته ها؛ افزود: بیش از یک سال است که  جهان برای مقابله، مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ بسیج  شده است، بر علیه بیماری که موجب جان سپردن میلیونها انسان و وارد آمدن خسارت های بسیار سنگین در ابعاد مختلف زندگی بشر شده است .

وی هدف از برگزاری همایش را اشتراک گذاری تجارب علمی و اجرایی گرانسنگ به دست آمده در سرتاسر جهان و نقش تاثیرگذار آن درتقویت جبهه متحد جهانی برای مقابله و کنترل این بیماری دانست و افزود: زیرا یکی از مصادیق بارز جهانی" بیندیشیم و منطقی عمل کنیم" عرصه مقابله با این بیماری است.

رئیس همایش بین المللی کووید -۱۹؛ نظام سلامت- درس های آموخته: در ادامه با تقدیر از عوامل برگزاری همایش گفت: همکاران من با تلاشی وصف ناپذیر در شرایط سخت و با وجود محدودیت‌های فراوان فرصت چنین گردهمایی را برای متخصصین و پژوهشگران فراهم آوردند.

دکتر قزلباش با اشاره به اینکه همایش کووید- ۱۹ و  درس آموخته ها در طی سه روز برگزار خواهد گردید که پس از مراسم افتتاحیه در شش پنل تخصصی به کار خود ادامه خواهد داد افزود: با توجه به شرایط جهانی بیماری، همایش به صورت مجازی برگزار می‌گردد، اما امیدواریم با مشارکت گرم و صمیمانه شما همایش به نحو احسن و پرثمر برگزار گردد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: درس آموخته ها در قالب سخنرانی های وزین و ارائه پوستر توسط همکاران فاخر و دانشمندان از کشورهای مختلف در پنل های طراحی شده به بحث گذاشته خواهد شد و در مجموعه ویژه‌ای منتشر و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت