عمومی | دانشگاه شهرکرد

برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه شهرکرد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰، ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به همت اداره امور ایثارگران دانشگاه و همکاری معاونت فرهنگی، بسیج کارکنان و بسیج اساتید  با حضور دکتر سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد، دکتر کرامت الله سعیدی معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه، دکتر یاسر پیرعلی مدیر اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه و جمعی از اساتید و کارمندان در مسجد امام علی (ع) دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد باقر مختاری معاون نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد در این ویژه برنامه گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش‌هاست و این ارزش‌هاست که این فتح را ماندگار می‌کند و بزرگداشت یک واقعه باهدف زنده کردن و پرداختن به ارزش‌ها بسیار مهم است.

دکتر عبدالله علی‌محمدی استاد دانشگاه نیز در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از عملیات بیت المقدس گفت: وحدت و همدلی، تفکر انقلابی سازنده، استفاده از فرصت‌های موجود داخلی و اتکا به خدا و خودباوری را از دلایل پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر بود و اکنون نیز در همه عرصه‌ها باید سرلوحه ما قرار بگیرد.

این استاد دانشگاه  فتح خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ را چهارمین فتح این شهر معرفی کرد که بدون دادن هیچ امتیازی باز پس گرفته شد.

درادامه این مراسم دکتر سید کاظم موسوی و محمد حسن شریفی دوتن از رزمندگان دانشگاه شهرکرد که در آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند به بیان خاطرات خود پرداختند و در پایان این ویژه برنامه حاضرین با حضور بر تربت شهدای گمنام مدفون در دانشگاه با نثار فاتحه برای روح این شهیدان علو درجات آرزو کردند.