عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش

آغاز واکسیناسیون در “پایگاه تجمیعی واکسیناسیون ...

از امروز سه شنبه، چهارم خرداد، انجام واکسیناسیون فقط در “پایگاه تجمیعی واکسینساسیون صالحین” واقع در مسکن مهر،  سالن فرهنگی ورزشی صالحین جنب هیات محبین حضرت علی اکبر (ع) در دو شیفت صبح و عصر حتی روزهای تعطیل انجام می شود

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، مهندس علیرضا مساح درباره راه اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در گراش گفت:

از امروز تمامی واکسیناسیون های شهر گراش (مراحل اول و دوم واکسیناسیون) و بر اساس گروههای سنی اعلام شده فقط در  مسکن مهر – خیابان عملیات فتح المبین – خیابان یاس( فرعی) – سالن فرهنگی ورزشی صالحین( درب روبروی پارک) – جنب تکیه هیات محبین حضرت علی اکبر (جنب مسجد امام حسین) انجام می شود.

وی افزود: این پایگاه  در دو شیفت صبح( ۸ الی  ۱۳:۳۰)  و عصر ( ۱۷ الی ۲۰)  در روزهای تعطیل و غیر تعطیل فعال است و همکاران ما به انجام واکسیناسیون می پردازند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی با اشاره به اطلاعیه های وزارت بهداشت درخصوص ثبت نام گروه های سنی نیز گفت: در حال حاضر سامانه ثبت نام به آدرس salamat.gov.ir  برای گروههای سنی ۷۰ سال به بالا فعال است و تعدادی از همشهریان نیز ثبت نام کرده اند و پیامک نوبت دهی نیز برای این عزیزان ارسال شده و از امروز به “پایگاه تجمیعی واکسیناسیون صالحین” مراجعه کرده اند، اما تعداد زیادی از این گروه سنی هنوز ثبت نام نکرده اند و با توجه به لیستی که در اختیار ما هست ، توسط مراقبین سلامت، داوطلبین سلامت و کارشناسان معاونت بهداشتی با آنها تماس می گیرند و فراخوان می شوند و مراجعه خواهند کرد.

مساح در ادامه افزود:  بهتر است خانواده های محترم که افراد ۷۰ سال به بالا در خانواده دارند کار ثبت نام این عزیزان در سامانه مذکور را انجام دهند تا نوبت دهی سریعتر از طریق پیامک دریافت کنند.

وی تاکید کرد: همه ی مردم باید تزریق واکسن را جدی بگیرند ، زیرا تنها راه نجات از شر این ویروس ، انجام واکسیناسیون است، لذا همه ی مردم با اعلام مرحله به مرحله گروههای سنی که از طریق روابط عمومی علوم پزشکی به اطلاع خواهد رسید به انجام واکسیناسیون مقید باشند.

آدرس پایگاه تجمیعی صالحین:

گراش- مسکن مهر – خیابان عملیات فتح المبین – خیابان یاس( فرعی) – سالن فرهنگی ورزشی صالحین( درب روبروی پارک) – جنب تکیه هیات محبین حضرت علی اکبر (جنب مسجد امام حسین)

شیفت صبح( ۸ الی  ۱۳:۳۰)  و عصر ( ۱۷ الی ۲۰)  در روزهای تعطیل و غیر تعطیل