عمومی | انجمن مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران ایران

سی امین دوره آموزشی"مقدماتی مدیریت تحقیق و توسعه"

جهت اخذ پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت

همانگونه که استحضار دارید، با هدف کمک به ایجاد واحد تحقیق و توسعه برای بنگاههای صنعتی متقاضی و تقویت واحد تحقیق و توسعه برای شرکت های دارای این واحدها، تفاهم نامه هایی در تاریخ های ۸/۵/۹۱ و ۹/۱۲/۹۶، بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن منعقد شده است.

بر این اساس، کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی سراسرکشور می توانند پس از طی دوره آموزشی مقدماتی "مدیریت تحقیق و توسعه" به مدت ۴۰ ساعت و دریافت گواهی نامه حضور در دوره، با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مربوط، "گواهی تحقیق و توسعه" دریافت نمایند. کارشناسان بنگاههای دارای واحد تحقیق و توسعه باحضور در این دوره های آموزشی، در تقویت و گسترش نوآوری و توسعه و تولید محصولات جدید و مورد نیاز بازار بسیار موثرترخواهند بود. درهمین راستا این انجمن، سی امین دوره آموزشی "مقدماتی مدیریت تحقیق و توسعه" را برای مدیران و کارشناسان علاقمند شرکت های تولیدی صنعتی و معدنی و شرکت های تجاری و خدماتی، با محورهای ذیل بصورت آنلاین از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ با حضور اساتید متخصص و مجرب درحوزه تحقیق و توسعه برگزار می نماید. ازمتقاضیان محترم دعوت می‌شود در اولین فرصت جهت ثبت نام اقدام نمایند. ساعات برگزاری کلاس ها با هماهنگی اساتید و متقاضیان محترم برنامه ریزی خواهد شد.

سرفصل‌های دوره:

  • تحقیق و توسعه و نحوه استقرار در شرکت ها و سازمان ها
  • مبانی و مفاهیم مقدماتی مدیریت فناوری
  • توسعه محصول جدید و تجاری سازی ایده ها
  • برنامه ریزی عملیاتی و امکان سنجی پروژه های تحقیقاتی
  • مدیریت بهره وری و پروژه های تحقیق و توسعه

نحوه ثبت نام و هزینه دوره:

جهت معرفی و حضور مدیران و کارشناسان تحقیق و توسعه و یا دیگر نمایندگان آن شرکت محترم، خواهشمند است دستور فرمایید، نسبت به تکمیل و ارسال فرم ثبت‌نام و واریز مبلغ ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( اعضای فعال انجمن ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال و درصورت ثبت نام گروهی با حداقل ۸ نفر ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال) در وجه انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن به حساب‌ شماره  ۸۱۰۸۳۶۲۵ (یا شماره کارت ۴۱۳۰-۸۰۰۰-۰۶۱۰-۶۲۲۱ مختص همین حساب) نزد بانک ‌پارسیان‌‌ شعبه استاد مطهری(کد۱۰۹۵)، (شباIR ۱۸۰۵ ۴۰۱۰ ۹۵۸۱ ۰۰۰۰ ۰۸۳۶ ۲۰۰۵ ) و ارسال فیش واریزی به ایمیل info.iranrd@gmail.com یا شماره واتس آپ  ۰۹۱۲۳۴۴۰۳۸۵ اقدام لازم بعمل آید.

Images :