عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

پتانسیل خوب دانشگاه ایران برای توسعه زیرساختهای ورزشی

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد
پتانسیل خوب دانشگاه ایران برای توسعه زیرساختهای ورزشی
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت ورزش در حفظ سلامتی جسمی و روحی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران از پتانسیل خوبی برای ایجاد زیرساختهای ورزشی برخوردار است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سیما سادات لاری؛ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حاشیه افتتاح مجموعه ورزش های آبی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران با توجه به موقعیت مکانی که در شهر تهران دارد، از پتانسیل خوبی برای ایجاد زیرساختهای ورزشی برخوردار است.
وی با اشاره به اهمیت ورزش در حفظ سلامتی جسمی و روحی کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان، ادامه داد: امروز شاهد افتتاح پروژه بهره برداری از استخر دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم که عملیات اجرایی این پروژه حدود ۶ تا ۷ سال به طول انجامید.
دکتر لاری با بیان اینکه این استخر دارای سیستم و تجهیزات بسیار خوبی است، افزود: مقرر شده تا با حمایت معاونت های توسعه و «دانشجویی و فرهنگی» وزارت بهداشت، سالن ورزش های هوازی در طبقه فوقانی استخر نیز تجهیز شود.
وی با اشاره به ضرورت توسعه فضای ورزشی در دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: سالن بدنسازی فعلی دانشگاه علوم پزشکی ایران این پتانسیل را دارد که به یک پارک ورزشی چند منظوره تبدیل شود.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در پایان گفت: امید است با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران به ویژه دکتر کوهپایه زاده؛ رییس این دانشگاه که علاقه مند به ورزش و دارای سابقه ورزشی نیز است، بتوانیم فضاهای ورزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران را گسترش دهیم.
پایان خبر