عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آشنایی پزشکان بیمارستان مفید با نحوه نسخه نویسی الکترونیکی



کارگاه آموزشی آشنایی با نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک با حضور پزشکان و کارشناسان اسناد پزشکی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان کودکان مفید برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان کودکان مفید، در این کارگاه آموزشی که جمعی از پزشکان بیمارستان و کارشناسان اداره رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه سلامت حضور داشتند، نحوه استفاده از سامانه های الکترونیک برای نسخه نویسی آموزش داده شد.

سعیدی کارشناس بیمه سلامت در این کارگاه  با تاکید بر این  که از اول آذرماه سالجاری دفترچه های بیمه حذف شده و پرونده ها و نسخ فقط به صورت الکترونیکی پذیرفته می شوند، به آموزش نحوه استفاده از سامانه و راه های نسخه نویسی پرداخت.

به گفته وی اطلاعات تمامی پزشکان شاغل در بیمارستان ها دریافت شده و پس از پیکربندی توسط اداره کل بیمه برای آنان کد کاربری و رمز ورود به پنل ارسال خواهد شد.

سعیدی خاطرنشان کرد: درحال حاضر به تعداد مراکزی که هر پزشک فعالیت می کند، کد کاربری تعریف و ارسال شده که در آینده نزدیک اصلاح می شود. هر بیمارستان برای به روز رسانی اطلاعات پزشکان و سایرکادر درمانی باید یک نفر را به عنوان ادمین به بیمه سلامت معرفی کند.

این کارشناس بیمه سلامت یادآور شد که هزینه های الکترونیکی حداکثر تا پایان ماه بعد به مراکز پرداخت می شود.

در خاتمه این کارگاه نمایندگان بیمه سلامت ضمن اعلام آدرس پنل نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به نشانی https://eservices.ihio.gov.ir/erx به بیان توضیحات و راهنمایی پزشکان حاضر پرداختند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع