عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

عملکرد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی قزوین در بخش های پژوهشی ،آموزشی و بروز رسانی زیر ساخت ها قابل توجه و تقدیر می باشد.

حجت الاسلام سعیدیان در بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین اعلام داشت:

عملکرد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی قزوین در بخش های پژوهشی ،آموزشی و بروز رسانی زیر ساخت ها قابل توجه و تقدیر می باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی ضمن بازدید از توانمندی ها و پتانسیل موجود در مرکز قزوین و همچنین ایستگاه درجه یک تحقیقات انگور در جلسه ای با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات قزوین ، ریاست و کلیه همکاران مرکز شرکت یافت.

حجت الاسلام سعیدیان صبح شنبه یکم خرداد ماه ضمن حضور در مرکز تحقیقات قزوین و استقبال دکتر قرالی از ایشان به بازدید از بخش های مختلف مرکز پرداخت و در هر بخش توضیحاتی از طرف معاونین مرکز و مسئولین بخش ها ارائه شد.

بعد از بازدید در ساعت نه و سی دقیقه حجت الاسلام سعیدیان به همراه دکتر قرالی ، حجت الاسلام بهادری ، حجت الاسلام آقاسی ، معاونین مرکز و کلیه پرسنل مرکز در سالن اجتماعات حضور یافتند.

در ابتدای جلسه و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید دکتر قرالی در جایگاه سخنرانی حضور یافت ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و توجه به انتخابات پیش رو  گزارش مختصری از عملکرد مرکز در سال نود و نه ارائه داد و با قدردانی از همکاران خود دست یابی به اهداف سازمانی را حاصل همدلی و پویایی پرسنل مرکز دانست.

حجت السلام بهادری نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین سخنران بعدی بود که ضمن خوش آمد خدمت حجت الاسلام سعیدیان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، توجه به علم و دانش افزایی را با امعان نظر به جایگاه ویژه زکات بررسی نمود که علم آموزی همان زکات دانش می باشد.

حجت الاسلام سعیدیان که سخنران پایانی جلسه بود با شرف حضور در جایگاه سخنرانی در ابتدا از عملکرد شایسته و ارائه گزارش ارزنده سال ۱۳۹۹ مرکز که مورد توجه ویژه مسئولین سازمان تحقیقات قرار گرفت قدردانی نمود.

نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات در ادامه بیانات خود به اهمیت ویژه مرکز به عنوان مرکز علمی و جایگاه بالای علم جویی و علم آموزی با توجه به آیات قرآن اشاره نمود و از حضار خواست در دستیابی به علم و مهارت آموزی و ارائه دانش مجدانه تلاش کنند. در بخش دیگری از بیانات خود اظهار داشت ؛هرکس مجاهده و تلاش کند خداوند مسیر ها را برای او مشخص خواهد نمود و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری با تلاش و توکل به خدا و به کار بردن استعدادها می توان به قدرت و پیشرفت دست یافت. در پایان نیز به بحث انتخابات اشاره نمود و دقت در انتخاب فرد اصلح را وظیفه آحاد مردم دانست.

در ادامه برنامه بازدید حجت الاسلام سعیدیان به همراه دکتر قرالی و دکتر داودی از مرکز رشد در ساختمان شماره یک مرکز و ایستگاه درجه یک انگور کشور در شهر تاکستان بازدید به عمل آورد.نماز ظهر نیز به امامت ایشان در محل نمازخانه مرکز برگزار شد.