علوم پایه | دانشگاه ارومیه

فراخوان درخواست همکاری توسط صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان آذربایجان غربی(سهامی خاص)

فراخوان درخواست همکاری  توسط صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان آذربایجان غربی(سهامی خاص)

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان آذربایجان غربی(سهامی خاص)، جهت جذب نیروی انسانی  مورد نیاز خود از بین افراد مناسب از بین متقاضیان، از طریق آزمون کتبی و مصاحبه  از تمامی علاقمندان به همکاری با صندوق، دعوت می نماید تا از طریق ارسال موارد خواسته شده ذیل به صورت لوح فشرده(سی دی)  را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ به آدرس ارومیه ، کیلومتر ۱۱ جاده سرو، ساختمان پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی، طبقه اول،به  سرکار خانم مهندس سیوانی تحویل نمایند.

نیروی انسانی مورد نیاز صندوق :

۱- کارشناس مالی و تسهیلات یک نفر

۲- کارشناس ارزیابی و نظارت -یک نفر

۳- شرایط استخدام مورد نیاز :

۱-حداقل تحصیلات مورد نیاز برای کارشناس مالی و تسهیلات، داشتن لیسانس در رشته های حسابداری و مدیریت مالی از دانشگاه های معتبر با حداقل معدل ۱۴ و حداقل تحصیلات مورد نیاز برای کارشناس ارزیابی و نظارت ، داشتن لیسانس در رشته مهندسی صنایع  از دانشگاه های معتبر با  حداقل معدل ۱۴

۲- به غیر از محدودیت مرتبط بودن تحصیلات، هیچ محدودیت دیگری از لحاظ  سن، سابقه کار و جنسیت  برای همکاری وجود نداردو افراد با تحصیلات و تجربه مرتبط و تسلط به نرم افزارهای کاربردی مرتبط   برای آزمون کتبی دعوت خواهند شد.

۳-بومی استان آذربایجان غربی و ساکن ارومیه باشند.

۴-مدارک مورد نیاز:

- اسکن آخرین مدرک تحصیلی

-  اسکن شناسنامه صفحه اول و در صورت داشتن توضیحات صفحه توضیحات و کارت پشت و رو

- اسکن کارت پایان خدمت  سربازی یا معافیت از خدمت سربازی(برای آقایان متقاضی)،

-رزومه کاملی از مشخصات فردی و شماره تماس و آدرس و تحصیلات و سوابق تجربی شغلی و دوره های آموزشی سپری شده و موارد دیگر

-در صورت داشتن سوابق تجربی و شغلی مرتبط، داشتن گواهی از محل های دارای سابقه و نیز و سوابق بیمه

۵-سایر موارد:

-بازنشستگان محترم بانک ها و موسسات اعتباری نیز در صورت علاقمندی می توانند درخواست همکاری دهند.

-

نامه درخواست همکاری باید شامل معرفی کوتاه از خود، دلایل تمایل به همکاری با صندوق همکاری باشد و همچنین روی لوح فشرده حتما مشخصات فردی به همراه شماره تماس نیز درج گردد.

- با افراد پذیرفته شده نهایی، قرارداد همکاری  تمام وقت  مطابق با شرایط قانون کار و سازمان تامین اجتماعی در صندوق  منعقد خواهد شد.

- زمان آزمون کتبی و مصاحبه به زودی اعلام می گردد.

- افراد پذیرفته شده نهایی مکلف به ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و گواهی سلامت پزشکی می باشند.

- افراد پذیرفته شده نهایی برای گذراندن دوره های تخصصی به دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش  و فناوری معرفی خواهند شد.

نکات قابل توجه داوطلبان همکاری با صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان:

صندوق پژوهش و فناوری استان آذربایجان غربی یک شرکت سهامی خاص غیر دولتی است که با هدف ارائه خدمات مالی، اعتباری و توانمند سازی و کارگزاری در حوزه پژوهش و فناوری با عضویت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دانشگاه های ارومیه، صنعتی و علوم پزشکی ارومیه و سرمایه گذاران بخش خصوصی استان و بر اساس اساسنامه مصوب هیات وزیران تاسیس شده است.

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان آذربایجان غربی به عنوان عامل و بازوی اجرایی صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان  در حوزه های فوق الذکر  فعالیت می نماید. همچنین صندوق یک شخصیت حقوقی غیر دولتی بوده و از منظر قانون کار یک شرکت خصوصی محسوب می شود و لذا جذب نیرو توسط صندوق تابع ضوابط حاکم بر بخش خصوصی و بر اساس توافق طرفین و قوانین و مصوبات هیات مدیره صندوق صورت خواهد گرفت.

بدیهی است ارسال لوح فشرده (سی دی) برای  درخواست همکاری و رزومه هیچ حقی برای افراد متقاضی همکاری ایجاد نمی کند و صندوق در انتخاب یا رد درخواست کاملا مختار است.

مهلت ارسال درخواست های این دوره جهت جذب حداکثر تا تاریخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۰ خواهد بود و درخواست های ارسالی پس از تاریخ مذکور مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

از برقراری تماس با پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی در این خصوص جداً پرهیز شود و متقاضیان در نظر داشته باشند که فرآیند جذب صرفاً از طریق صندوق صورت خواهد پذیرفت.

صندوق هیچگونه تعهدی در قبال درخواست های ارسالی ندارد و پس از بررسی اولیه و طی شدن چهار مرحله ذیل نسبت به پذیرش و شروع همکاری با افراد منتخب اقدام خواهد نمود.

- مرحله اول (غربالگری): بررسی درخواست همکاری  ارسالی به صندوق  و حذف درخواست هایی که استاندارد و شفاف نبوده و یا تکراری و یا ناقص ارسال شده اند.

- مرحله دوم(بررسی رزومه ها): بررسی متن درخواست ها و زمینه های همکاری و رزومه های ارسالی توسط افراد متخصص در حوزه منابع انسانی (بدون ذکر نام متقاضی) و حذف رزومه های غیر مرتبط

- مرحله سوم(آزمون کتبی  ): حذف افرادی که در حوزه کاری مورد درخواست، توانمند و علاقمند تشخیص داده نشده و یا درخواست های خارج از ضوابط صندوق دارند. زمان آن بزودی اعلام می گردد.

- مرحله چهارم(مصاحبه ): سنجش دانش عمومی و مرتبط با شغل مورد درخواست

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان آذربایجان غربی(سهامی خاص)