مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

جلسه هم اندیشی فعالین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با هیئت رییسه

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که که به دلیل شیوع کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شورای دانشکده مهندسی مکانیک(جدید) برگزار شد، ۱۵ نفر از نمایندگان دانشجویان، نمایندگان و دبیران انجمن اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی مستقل، جامعه اسلامی دانشجویان، نماینده نشریات دانشجویی، دبیران کانون‌‌های فرهنگی، دبیران انجمن‌های علمی، گروه کوه، کانون تئاتر، دفتر مطالعات فرهنگی، هیات الزهرا (س)، مجمع مهدویون، کانون شعر و ادب، انجمن علمی دانشکده شیمی و نفت، انجمن علمی دانشکده مکانیک، انجمن علمی دانشکده کامپیوتر و کانون فرهنگی خوابگاه احمدی روشن حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه نمایندگان دانشجویان دیدگاه‌ها و مشکلات دانشجویان را در خصوص آموزش مجازی، فضای استقرار تشکل‌ها، ورود دانشجویان به دانشگاه، آزادی بیان، شفافیت مالی، ارتباط استاد و دانشجو، عضوگیری گروه‌های دانشجویی در شرایط کرونا، استفاده از نظرات دانشجویان در اداره دانشگاه، یادبود شهدای سانحه هوایی، مدرسه هنر و ... با هیئت رییسه دانشگاه در میان گذاشتند.
در بخش دوم جلسه، دکتر فتوحی ریاست دانشگاه ضمن استقبال از نظرات ارزشمند دانشجویان به سوالات نمایندگان پاسخ داد. در ادامه دکتر رشتچیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در مورد مشکلات آموزشی و دکتر فاطمی‌زاده معاون دانشجویی در مورد چالش‌های موجود دانشجویان و بازسازی خوابگاه‌ها نکاتی را مطرح کردند.