عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

بیمارستان شهید سلیمانی و  ارتباط با مراکز درمانی شهرستان ها مجاور

فرماندار شهر قدس تشریح کرد
بیمارستان شهید سلیمانی و  ارتباط با مراکز درمانی شهرستان ها مجاور
فرماندار قدس با بیان اینکه گام های استواری در راستای تقویت سرانه بهداشت و درمان پزشکی در شهرستان قدس برداشته شده است، گفت: با راه اندازی سایر بخشهای  بیمارستان شهید سلیمانی از جمله کلینیک های مختلف، زنجیره ی خوبی را با سایر مراکز بهداشت و درمانی شهرستانهای مجاور برقرار خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر لیلا واثقی در حاشیه  مراسم راه اندازی بخش تصویر برداری بیمارستان شهید سلیمانی با اشاره به راه اندازی دستگاه سی تی اسکن و رفع بخش اعظمی از نیازهای درمانی بیماران اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز تصویر برداری یکی از بخشهای برای ارائه خدمات به بیماران محسوب می شود که شهرستان قدس از آن بی بهره بود که با پیگیری های صورت گرفته امروز در بیمارستان شهید سلیمانی افتتاح و این نیاز و مطالبه به حق مردم برطرف شد.
فرماندار قدس با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته برای راه اندازی این بیمارستان از ابتدای سال ۹۸ و افتتاح بیمارستان سردار شهید سلیمانی از طریق ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، وزیر بهداشت، استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ۲۳ بهمن ماه سال گذشته اظهار داشت: پذیرش بیمار در این بیمارستان از ابتدای اسفند سال ۹۹ آغاز شده است.
فرماندار قدس ادامه داد: در حال حاضر تجهیز دستگاههای سی تی اسکن، دستگاه رادیولوژی فک و صورت و ... مورد تقویت قرار گرفته است و در بخش دیالیز نیز ۱۱ تخت آماده شده و بر این اساس کار در حال انجام است تا شهروندان بتوانند برای مداوا و ادامه روند درمانی خود در این مرکز درمانی حضور یابند.
واثقی در پایان تصریح کرد درصدد هستیم با تجهیز این بیمارستان و راه اندازی سایر بخشهای آن از جمله کلینیک های مختلف بتوانیم زنجیره ی خوبی را با سایر مراکز بهداشت و درمانی شهرستانهای مجاور برقرار کنیم.
پایان خبر