عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

کشور نیازمند مدیریت پیشگام و پیشتازانه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر:
کشور نیازمند مدیریت پیشگام و پیشتازانه است
لزوم شناسایی چالش‌ها و کار عمیق و صبورانه برای تصمیم مناسب
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: کشور اکنون نیازمند مدیریت پیشگامانه و پیشتازانه بوده و مدیریت بحران به شناسایی چالش‌ها، کار اصولی، صبورانه، مشارکت حداکثری و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها نیاز دارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، دکتر اسماعیل عبدالهی در نشست تخصصی با معاونان و مدیران ستادی و اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه با برگزاری اینگونه جلسات به‌دنبال شناسایی چالش‌های حوزه‌های مختلف و رسیدن به اهداف مد نظر و اجرای ماموریت‌های این دانشگاه هستیم، گفت: باید بر وظایف، الزامات و اختیارات قانونی و سازمانی تمرکز کنیم.
وی با بیان اینکه به نگاه بنیادی، اصولی و بلندمدت نیاز داریم، اضافه کرد: فعالیت در حوزه‌های ستادی دانشگاه دو جنبه دارد؛ نخست جنبه توصیه‌ای و تبیینی و دوم جنبه دستوری که البته هر دو در چارچوب مقررات و ضوابط لازم‌الاجرا هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه تاکید بر اجرای امور در هر دو جنبه به‌صورت کلامی، مکتوب و مصوبه‌ای هرگز استدعایی نیست، توضیح داد: اهتمام ندادن به این جنبه‌ها به‌دلیل آگاهی نداشتن، غفلت، عناد و لجاج می‌تواند آثار تخریبی بر جای گذارد.