عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

آیین تکریم و معارفه رئیس بسیج استادان دانشگاه شهید باهنر کرمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر حمزه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به توصیه امام علی(ع) در خصوص مسئولیت پذیری و این امر یک تکلیف الهی است گفت: قطعا بسیج استادان رسالت بسیار بزرگی دارد.
وی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)حول تحول گرایی افزود: باید رویکرد بسیج استادان به این سمت و سو برود.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تعریفی از قول مقام رهبری در باب تحول خواهی ارائه داد که بدین شرح است: تحول ایجاد یک حرکت جهشی و جهادی است در همه بخش‌های اداری، بخش‌های حکمرانی کشور و همچنین در بخش‌هایی از سبک زندگی عمومی و به طور خلاصه، حفظ و تقویت اصول و خطوط اساسی انقلاب و نوآوری در شیوه‌ها و روش‌ها و کارکردها.
حجت الاسلام و المسلمین حمزه اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در ارتباطات با انتخابات بسیج استادان باید جهت روشنگری، بصیرت افزایی و تحلیل مسائل روز به میدان بیاید و شهبات و مشکلات را با جلسات تحلیل و بررسی به حداقل برساند.
دکتر محمد ابراهیمی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی ضمن قدردانی از زحمات دکتر علی اصغر یاری گفت: امیدواریم همچنان در خط بسیج استادان از رهنمودهایشان استفاده کنیم.
وی با معرفی محمد امینی زاده به عنوان رئیس جدید بسیج استادان دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: ان‌شاالله در پیشبرد هدف‌های بسیج موفق و پیروز باشند.
دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس سازمان بسیج استادان استان کرمان، همکاری با مدیریت دانشگاه‌ها و دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و سایرتشکل‌های دانشگاه برای دستیابی به دانشگاه اسلامی- تلاش برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه- کمک به دولت و سایر نهادها در زمان بروز حوادث غیرمترقبه و شرایط بحرانی- تقویت روحیه همکاری و ایثار در بین استادان دانشگاه‌ها- کمک به شناخت ابعاد تهاجم فرهنگی در دانشگاه‌ها و ارائه راهکارهای لازم - مشارکت در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی و فرهنگی- مشارکت در انجام تحقیقات مورد نیاز کشور از طریق برقراری ارتباط و همکاری با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، مراکز دانشگاهی،‌ موسسات و انجمن‌های علمی و پژوهشی- ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی و فرهنگی- برگزاری اردوهای علمی - فرهنگی برای اعضاء و خانواده‌های آنان را از وظایف تشکیل بسیج اساتید برشمرد.