عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

طی سه سال گذشته ارتباط دانشگاه محقق اردبیلی با صنعت تقویت شده است

استاندار اردبیل گفت: طی سه سال گذشته ارتباط دانشگاه محقق اردبیلی با صنعت تقویت شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اکبر بهنامجو در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: بازدیدها و جلسات مشترک دانشگاه محقق اردبیلی با فعالان صنعت استان خروجی مناسبی داشته است.
وی با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه نسبت به سال های قبل در استان بیشتر شده است، ادامه داد: دانشگاه جایگاه امید برای دانشجویان است.
بهنامجو با بیان اینکه ۱۲ مرکز رشد فناوری در سطح استان اردبیل احداث شده یا در حال احداث است، تصریح کرد: امروز مرکز نوآوری در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد و بقیه هم به مرور آماده و افتتاح خواهند شد.
استاندار اردبیل اضافه کرد: مراکز رشد باعث اجرایی شدن ایده ها و تبدیل خلاقیت به تولید و ثروت می شود.
دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: در اوایل سال ۱۳۹۷ تنها ۳۳ هسته فناوری در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی فعال بودند که امروز تعداد آن به ۱۲۶ هسته افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه جای مرکز نوآوری در دانشگاه محقق اردبیلی خالی بود، اظهار کرد: با راه اندازی مرکز نوآوری زنجیره اقتصاد دانش بنیان را تکمیل کردیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: آسیب های اجتماعی در کشور به یک چالش تبدیل شده است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه باید در این مورد احساس تکلیف کنیم.
وی اظهار کرد: امروز روز بزرگی برای دانشگاه محقق اردبیلی بود زیرا یک خوابگاه متاهلی خیرساز افتتاح شد و یک خوابگاه متاهلی خیرساز دیگر و رصدخانه خیرساز هم کلنگ زنی شد.
در این مراسم جواد قرآن نویس، دکتر عبدالحسین محمدزاده، حمید محسنی راد و محمد حاج نوری فرزند قدرت حاج نوری خیرین مشارکت کننده در پروژه‌های دانشگاه به اظهار نظر پرداخته و در آخر از این خیرین تجلیل شد.

******************************

******************************

******************************