عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

پاسخگویی به نیازهای ملی و منطقه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر :
پاسخگویی به نیازهای ملی و منطقه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر مراکز تحقیقاتی، هسته‌های علمی و فناورانه و مراکز رشد را بسترهای آماده به کاری برشمرد که توانایی پاسخگویی به بسیاری از نیازهای ملی و منطقه‌ای را دارا هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، دکتر اسماعیل عبدالهی در جلسه شورای هماهنگی مرکز تحقیقات انرژی‌های نو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اظهار کرد: هنوز در ابتدای مسیر تحولات علمی قرار داریم. مراکز تحقیقاتی، هسته‌های علمی و فناورانه، مراکز رشد و بسترهای آماده به کاری که در دانشگاه ایجاد شده توانایی پاسخگویی به بسیاری از نیازهای ملی و منطقه‌ای و نیز حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان با هر قلمروی تخصصی را دار هستند.
وی با تاکید بر فعال‌سازی ظرفیت‌ها و آماده‌سازی زیرساخت‌ها افزود: مهم‌ترین زیرساخت‌های هر جامعه‌ای، زیرساخت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی هستند. مشکلات باید به‌صورت ساختاری شناسایی و رفع شود. باید جدی‌تر، عمیق‌تر و نهادینه‌تر به مسائل نگاه و با چالش‌ها برخورد کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: تا زمانی که ذهن‌ها تغییر نکند، تحولی ایجاد نمی‌شود، لازمه تحول، تغییر افکار است. اگر تحول در اندیشه ایجاد شود، زبان، کلام، رفتار و اعمال نیز متحول خواهد شد. اگر به‌دنبال کارآمدی، برندسازی و سرآمدبودن هستیم باید به کارهای عملی، آزمایشگاهی و مهارت‌افزایی توجه کرد.