عمومی | دانشگاه حضرت معصومه (س)

توسط تشکل های اسلامی دانشجویی دانشگاه صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل متن بیانیه تشکل های اسلامی دانشگاه حضرت معصومه (س) به ترتیب زمان اعلام به شرح ذیل است:

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت سجاد(ع): پسرم بپرهیز از ستم بر کسی که جز خداوند قریادرسی دربرابر تو نیابد.«الوافی ج۴ ص۳۴۰»
بای ذنب قتلت؟! و به کدامین گناه کشته شدند دخترکان پاک و مظلوم دبستانی که داغ سنگین آنها همهی جهان اسلام را ماتم زده کرده است.
تشکل جامعه اسلامی دانشگاه حضرت معصومه(س) قم این جنایت عظیم که نشان از کینه ی دیرینه ی دشمنان اسلام و تشیع است را محکوم نموده و اعلام می دارد ضمن همدردی با خانواده ها و مردم شریف افغانستان این شهدای کوچک اما دارای مقام رفیع را مایه ی فخر جهان اسلام و تمامی دختران و بانوان کشورهای اسلامی می داند و به پیروی از فرامین مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران تمامی مسلمین را به مبارزه علیه استکبار جهانی دعوت می نماید.

بیانیه بسیج دانشجویی

می کشند
منفجر می کنند
گردن می گیرند
در غمِ ما شادند و می رقصند
جهالت،آن روی سکه ایست که غرب ازآن بعنوان پیشرفت یاد می کند!
پرسیدی به کدامین گناه؟
رقیه ها در مکتبِ سیدالشهدا پر پر گشتند
مگر سه ساله ی نینوا،گناهی جز دخترِ خون خدا بودن داشت؟
بتازید
بتازید
چون شما قادر نیستید که مقابل فاطمیون بایستید دست به این جنایات میزنید.
شما مرد میدان نیستید و با شهید کردن کودکان دانش آموز انتقام خود را از فاطمیون میگیرد ، بشنید و ببینید که چه بلایی بر سرتان خواهند آورد و نخواهید توانست این را به مردم شریف افغانستان بفهمانید که نبود آمریکا مظلوم کش و رژیم غاصب اسرائیل باعث عدم حیاتشان خواهد بود.
ای جاهلان سر برآورده از لجن زارِ تعصب!
حقوقی به نام بشریت درپیِ این اقدام ددمنشانه ی فرزندِ نامشروعِ تفکرات لیبرالی که به نام دیانت هار می شود،صم بکم چشم دوخته وکراوات خود را صاف می کند!
در دنیای وحشت زده و خالی از هوای نفس کشیدن که فرزند عالَم وآدم،در خانه ی امن خود مشغول تدریس است تامبادا دچارِ بیماری شود،فرزندان مظلوم افغان بی هیچ ترسی،بی هیچ امکاناتی وبی هیچ بهانه ای به سوی علم آموزی رفتند.
آیا خون این طفلان معصوم رنگین تر نبود که سازمان یونیسف که تحت عنوان حمایت از کودکان احداث شده،این اقدام وحشیانه را محکوم کند؟مگر نه این است که ایشان ادعا دارند هیچ کودکی نباید از تحصیل بازماند،این فرشتگان کوچک، در محل تحصیل شرحه شرحه شدند.
کجاست دهانی که بخواهد مادرانشان را آرام کند؟
کجاست دستانی که انتقامِ به یک باره خاموش شدن صدای این نازدانه هارا بگیرد؟
شرق وغربِ کشور من،فلسطین است
و کودکانش غرقِ در خون
و سرزمینشان غصب شده
ومن تنها باقلم،انتقام می گیرم.

و سلام علیکم و رحمته الله وبرکاته

بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه )س(