عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

پیام تسلیت وزیر علوم به دکتر ذاکری در خصوص درگذشت مهندس ترکان، عضو هیات امناء دانشگاه علم و صنعت ایران

پیام تسلیت وزیر علوم به دکتر ذاکری در خصوص
درگذشت مهندس ترکان، عضو هیات امناء دانشگاه علم و صنعت ایران

دکتر منصور غلامی وزیر علوم با صدور پیامی درگذشت مهندس اکبر ترکان، عضو هیات امنا دانشگاه‌ علم و صنعت ایران و دانشگاه خلیج فارس را به دکتر جبار علی ذاکری (رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران) و دکتر عبدالمجید مصلح (رئیس دانشگاه خلیج فارس) تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر جبار علی ذاکری، رئیس محترم دانشگاه علم و صنعت ایران
جناب آقای دکتر عبدالمجید مصلح، رئیس محترم دانشگاه خلیج فارس

انالله و اناالیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت مرحوم مهندس اکبر ترکان، مدیری توانمند و دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در دولت تدبیر و امید و عضو هیات امنای دانشگاه های علم و صنعت ایران و خلیج فارس موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
مرحوم مهندس ترکان در مسئولیت های مهمی چون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر راه و ترابری و جایگاه های دیگر منشا خدمات اثرگذار و فراوانی در کشور گردید.
ایشان انسانی وارسته، فرهیخته، مدیری کارآمد و موثر در عرصه فعالیت‌های عمرانی و سازندگی کشور بود که تا آخرین لحظه عمر خود، با روحیه‌ای وصف‌ناپذیر دست از خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نکشید.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده مکرم آن مرحوم و هیات امنای دانشگاه‌های خلیج‌فارس و علم و صنعت ایران، از خداوند متعال  برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

منصور غلامی
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری