عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری

رئیس دانشگاه آزاداسلامی مازندران درپیامی روزجهانی قدس را گرامی داشت.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی مازندران درپیامی روزجهانی قدس را گرامی داشت.
متن پیام دکترحسین کرمانیان بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس دیگری فرا رسید اما همچنان فلسطین این پاره تن جهان اسلام در آتش اشغال صهیونیست‌ها می سوزد. ما پیروان حضرت روح الله معتقدیم سکوت در برابر این مسئله همانند مشارکت در ظلم ظالمان است، لذا همچون همه تاریخ انقلاب اسلامی ثابت قدم، استوار و با افتخار نابودی آنان را فریاد می زنیم.
همچنین از یاد نمی بریم که ایالات متحده و برخی از کشورهای اروپایی در جنایات رژیم جعلی اسرائیل شریک جرم می باشند از این رو فریاد انزجار خود را یکجا بر سر همه آنها بلند کرده و به همه دنیا اعلام می‌کنیم که اگر چه ایران اسلامی درگیر مشکلات داخلی ناشی از بی تدبیری برخی از مسئولین می باشد اما در هیچ شرایطی آرمان مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد و دست از حمایت همه جانبه خود بر نمی دارد.
اکنون که با تداوم شیوع ویروس کرونا ومحدودیتهای ایجاد شده راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود، با دلی آکنده از شوق و امید در زنده نگهداشتن این روز و محکومیت اقدامات شیطانی بردگان اسکتبار، دل‌هایمان را در دفاع از مردمان مظلوم فلسطین همسو کرده و برگ‌ زرّینی دیگری را در یاد و خاطره‌ها رقم خواهیم زد.
اینجانب ضمن آرزوی  قبولی طاعات و عبادات  شما همکاران ارجمند، استادان گرامی  و دانشجویان عزیز، این روز را گرامی داشته و توفیق روزافزون، عزت وسربلندی همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
حسین کرمانیان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و واحد ساری