عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

در راستای همکاری یکساله با دانشگاه در مبارزه با بیماری کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، به پاس همکاری های شایسته در امر اطلاع رسانی سریع و دقیق در مقابله و پیشگیری بیماری کرونا، آیین تجلیل از مسئولان، خبر نگاران  و همکاران صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور دکتر صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و هییت رئیسه دانشگاه و صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرفی ، معاونین، مدیران و خبرنگارن صدا و سیمای استان برگزار گردید .
دکتر صومی، رییس دانشگاه علوم پرشکی در این جلسه؛ با اهداء لوح سپاس به جمعی از عزیزانی که با دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مقابله با کرونا همکاری داشتند؛ از زحمات بی دریغ یکساله صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی  و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، که ثمره آن تامین، حفظ و ارتقاء سلامت هموطنان عزیز است، قدردانی نموده و بر ضرورت ادامه همکاری ها در شرایط نوروزی برای کنترل و پیشگیری کرونا تاکید کرد .
متن تقدیر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای همکاران محترم صداوسیمای استان به قرار زیراست :
بی شک نیل به اهداف عالی نظام سلامت نیازمند همیاری و همکاری تمامی سازمانها، نهادها و ارگانها می باشد، که در این میان نقش تاثیرگذار و بی بدلیل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی درایام شیوع و مقابله با کرونا ویروس در همراهی ارزشمند با دانشگاه علوم پزشکی تبریز قابل تقدیر و ستودنی است .
برخود وظیفه میدانم به پاس تمام تلاش ها و خدمات ارزشمندتان که سهم قابل توجهی از رشد و توسعه فرهنگ پیشگیری جامعه را به خود اختصاص داده قدرشناسی نمایم .
فرصت را مغتنم شمرده، آغاز سال نو و اعیاد شعبانیه را تبریک گفته، از خداوند بزرگ موفقیت هرچه بیشتر جنابعالی را مسئلت می نمایم .
صفری مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی نیز ضمن سخنانی از تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی مسئولان و همکاران نظام سلامت استان در بهداشت و درمان به مجاهدت مثال زدنی تعبیر و با تاکید بر اینکه مجموعه صدا و سیمای استان رغبت زیادی برای حضور در مراسم تجلیل ندارد؛ خاطر نشان شد، حضورشان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی با نیت ادای احترام به انسانهای وارسته و ایثارگریست که در طی یک سال گذشته با قبول تمام جوانب امر خود را وقف سلامت مردم کردند و از شهدای مدافع سلامت استان به عنوان شاهد  جهاد در این جبهه یاد کرد .
مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از هوشیاری مردم در مقابل فضاسازی ها و سم پاشی ها و مقابله با جنگ نرم دشمن،  با بیان اینکه در کشور ما بر خلاف کشورهای مدعی جهان، مردم نه تنها به فروشگاه ها حمله ور نشدند، بلکه در امتثال از اوامر مقام معظم رهبری اقدام به کمک مومنانه نموده و از هر آنچه در توان داشتند برای افراد نیازمند احسان نمودند .
صفری در ادامه از نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در ارائه الگوی رفتاری در جامعه و ایجاد الفت و هم افزایی در ارکان نظام برای مقابله با ویروس منحوس کرونا به عنوان نقطه قوت در این میدان یاد کرد.