عمومی | دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان مبادله گردید.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، در آئین تبادل تفاهم‌نامه همکاری مذکور با حضور مهندس سید باقر نورالدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان به همراه گروه تحقیقاتی اجرایی شرکت و هیات‌رئیسه و جمعی از اعضا هیات‌علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در محل مرکز همایش‌های این دانشگاه، برگزار شد،

در این آئین پیرامون موضوعات مختلف و راه‌های گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی ازجمله انجام تحقیقات و توسعه فناوری‌های موردنیاز شرکت توسط اعضا هیات‌علمی دانشگاه، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت بهره‌گیری از توانمندی‌ها و خدمات از قبیل تجهیزات پژوهشی، نحوه حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با مسائل شرکت و سایر موارد بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت. در جلسه مذکور تاسیس دفتر ارتباطی شرکت در دانشگاه و بالعکس و تشکیل کمیته تحقیقاتی مشترک برای اجرایی کردن مفاد تفاهم‌نامه مورد تاکید قرار گرفت.

از مهم‌ترین اهداف تفاهم‌نامه یادشده می‌توان به حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با فعالیت شرکت، برگزاری نشست‌های علمی مشترک، انتقال تجربیات و اعلان نیازهای شرکت به دانشگاه و بالعکس، همکاری در زمینه فناوری اطلاعات، مشاوره در زمینه شناسایی و تعریف نیازهای پژوهشی و فناوری شرکت و همکاری در سایر موارد آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

در پایان نشست،  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان و هیات همراه، از بخش‌های مختلف دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ازجمله مجموعه آزمایشگاه‌ها و مرکز همایش‌ها بازدید کردند.