عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

تجمع دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در حمایت از حماسه آفرینی های جبهه مقاومت و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در حمایت از حماسه آفرینی های جبهه مقاومت و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل مقابل مسجد این دانشگاه تجمع کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این تجمع ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: اسرائیل یک کشور جعلی در قلب جهان اسلام است.
وی با بیان اینکه هر از چند گاهی شاهد این هستیم که مردم مظلوم و بی دفاع غزه مورد خشم و غضب این رژیم جعلی قرار می گیرند، افزود: متاسفانه این مردم بی دفاع از حداقل ترین حقوق انسانی نیز بی بهره هستند.
حبیبی تصریح کرد: جای تاسف است که حرف این مردم مظلوم به خاطر قدرت و ثروت این رژیم جعلی در دنیایی که سازمان ملل و سازمان های حقوق بشر وجود دارد، شنیده نمی شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهارامیدواری کرد: جهان اسلام با تقویت نقاط اتکای اصلی و وحدت بتواند در برابر این ظلم تاریخی بایستد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در تمام جنایات و فسادهای دنیا شریک جرم است، گفت: امروز مقاومت بهترین کار را انجام می دهد و در مقابل این رژیم غاصب ایستادگی می کند.
وی با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین و غزه الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران، مقاومت لبنان و مکتب سردار سلیمانی است، افزود: رژیم صهیونیستی بر اساس ظلم و ستم و فساد بنا شده و طبق وعده الهی از بین خواهد رفت.
گفتنی است در ادامه بیانیه ای توسط بسیج دانشجویی قرائت و حاضران با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل این بیانیه را تائید کردند.