عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

کمک دو میلیارد و صد و چهل میلیون ریالی خیر نیکوکار به حوزه سلامت گناوه

عصمت حیدری در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: بنا به نیاز بیش‌ازپیش بخش‌های مختلف بهداشت و درمان شهرستان در روزهای سخت همه‌گیری کووید ۱۹، با جلب حمایت خیّر نیکوکار گناوه‌ای و همراهی و همکاری امام‌جمعه محترم شهرستان گناوه و بانک کشاورزی شعبه مرکزی گناوه، اعتبار مالی بخشی از تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی موردنیاز بیمارستان امیرالمومنین (ع)، آزمایشگاه مرکزی و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان تامین شد.
وی افزود: این تجهیزات درمانی شامل ۴ دستگاه پمپ اینفیوژن برای بخش ICU بیمارستان امیرالمومنین (ع)، فلومتر اکسیژن و آداپتور هرکدام ۲۰ دستگاه به‌منظور استفاده در بیمارستان امیرالمومنین (ع)، یک دستگاه میکروسکوپ برای استفاده در آزمایشگاه مرکزی و ۱۰ عدد باتری دستگاه رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت امام محمدباقر (ع) بندر ریگ است.
حیدری با اشاره به اهمیت تجهیزات پزشکی خریداری‌شده، تصریح کرد: اعتبار موردنیاز برای خرید این تجهیزات که بیش از دویست و چهارده میلیون تومان بود توسط خیّر نیک‌اندیش گناوه‌ای آقای عبدالرضا بهروزی تامین‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته این تجهیزات در کمترین زمان ممکن و در چارچوب فرآیندهای قانونی خریداری و تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه خواهد شد تا در اسرع وقت نصب و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه، درخواست کرد: در این ایام طاقت‌فرسای همه‌گیری کووید ۱۹، خیرین نیکوکار همچون گذشته حوزه سلامت شهرستان گناوه را همراهی کنند تا بتوانیم با فراهم کردن امکانات لازم خدمات مطلوب‌تری را به مراجعین بخش‌های بهداشت و درمان ارائه کنیم.

انتهای پیام/ کد خبرنگار: ۳۰۸۰