عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری اولین پارالمپیاد (المپیاد کم توانان و معلولین) ورزش دانشگاه فنی و حرفه ای تابستان ۱۴۰۰

با حضور رئیس آکادمی ملی پارالمپیک در دانشگاه فنی و حرفه ای: اولین پارالمپیاد (المپیاد کم توانان و معلولین) ورزش دانشگاه فنی و حرفه ای تابستان برگزار خواهد گردید.
به گزارش اداره کل تربیت بدنی، دکتر محمودخانی رییس آکادمی پارالمپیک ضمن حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای و ملاقات با دکتر سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی، بر توسعه تعاملات علمی ورزشی میان آکادمی ملی پارالمپیک و دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد. وی فاصله بین ورزش آماتوری و قهرمانی را در ورزش معلولان کوتاه توصیف و اظهار امیدواری کرد برگزاری این المپیاد بتواند استعدادهای خوبی را به تیم های ملی معرفی نماید.
در ادامه این جلسه دکتر سلمانی ضمن خوشامدگویی، از فعالیت های برون سازمانی بخش های مختلف دانشگاه حمایت و توسعه برنامه ها به سمت کاربردی تر کردن سرفصل های آموزشی و پژوهشی تاکید کرد. وی هرم جمعیتی کشور را در سال های آینده سالمند توصیف و بر لزوم اجرای برنامه های متنوع توانبخشی معلولان و سالمندان با استفاده از دانشجویان و نیروهای جوان ضروری دانست.
لازم بذکر است در انتهای جلسه مقرر گردید تا کارگروهی با حضور نمایندگان طرفین تشکیل و در اولین گام پارالمپیاد ورزش دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار گردد.
https://www.instagram.com/p/CO5N5GrpjcS/?igshid=uk6bmdrcmap5