انجام مرحله اول واکسیناسیون کووید ۱۹ در دانشکده دندانپزشکی
مرحله اول واکسیناسیون کووید ۱۹ در دانشکده دندانپزشکی انجام شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از دانشکده دندانپزشکی، تمامی اعضای خانواده دانشکده دندانپزشکی دوز اول واکسن کووید ۱۹ را دریافت کردند.
در راستای اجرای طرح واکسیناسیون جامعه دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی، تمامی اعضای هیئت علمی، دستیاران تخصصی، دانشجویان ، کارکنان دانشکده و کلینیک های وابسته در روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری دوز اول واکسن را دریافت کردند.
براساس این گزارش مسئولان دانشکده و معاون اجرایی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ، مدیر امور دانشجویی و فرهنگی و رییس مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی نیز ضمن حضور در دانشکده از روند اجرای واکسیناسیون بازدید کردند.
انتهار پیام/
کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع