عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

بانک قرض الحسنه مهر ایران همراه تیم درمان در مقابله با کرونا

بانک قرض الحسنه مهر ایران در اقدامی خداپسندانه با اهدای ۱۵ هزار قلم تجهیزات و کالای پزشکی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور،  با تیم درمان در بحران کرونا همراه شد تا جلوه ای دیگر از مشارکت مردمی و مسوولیت اجتماعی در قبال سلامت را تحقق بخشد.

کالاهای اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مراسمی که با حضور دکتر منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین و جانشین ستاد مقابله با کرونا، دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه، مهندس حسن میرعبدالهیان،مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین، فاطمه اشدری، مسوول انجمن حمایت از بیماران کلیوی قزوین و جمعی از خبرنگاران روز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد، تحویل نماینده دانشگاه علوم پزشکی قزوین گردید.

در این مراسم، مهندس حسن میر عبدالهیان، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین با قدردانی از کادر درمان در بحران کرونا، گزارشی از اقدامات خیرخواهانه بانک در پرداخت وام های قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار، بیمه خانه های روستایی،ساخت مدرسه و خانه بهداشت، مشارکت در بهسازی واحد های آسیب دیده، توزیع سبد های حمایتی و معیشتی و توزیع بسته های آموزشی و بهداشتی در سراسر کشور و همچنین حمایت از کودکان معلولجسمی و حرکتی و اعطای کمک های نقدی به آسایشگاه های خیریه ارایه داد.

دکتر منوچهرحبیبی نیز با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، رمز مدیریت کرونا را انسجام  و همدلی مردم با ستاد کرونا دانست و افزود: حرکت ارزشمند بانک قرض الحسنه مهر ایران، نمونه ای از کارهای خلاقانه و نو و خداپسندانه است که می تواند نماد خیر بانکی در این حوزه معرفی شود.

در ادامه، دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سخنان کوتاهی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران و تبریک عید سعید فطر گفت: خادمان شما در حوزه بهداشت و درمان در این مدتنشان دادند که برای احقاق و اقتدار کشور و نظام سلامت همه تلاش خود را می کنند.

رئیس دانشگاه افزود: جای تقدیر دارد از مسوولان محترم بانک مهر که برای انگیزه بخشی به خادمان مردم، با اهدای تجهیزات ضروری در کرونا به ویژه در زمانی که کشور با تحریم های ناجوانمردانه روبرو است، این کار خداپسندانه را انجام دادند و این یک حمایت دیگر برای همکاران دانشگاه است.

دکتر نامدار ادامه با اشاره به کمک های ۱۴۰ میلیارد ریالی خیری به دانشگاه علوم پزشکی در زمان کرونا، گفت: بانک قرض الحسنه مهر در راستای مسوولیت اجتماعی قدم های خوبی رابرداشته است و برای اجتماعی سازی سلامت راهکارهای زیادی وجود دارد که یکی از این راه ها کمک های اینچنینی است.