عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر نمکی تاکید کرد: اطلاع رسانی‌ضرب العجلی برای واکسیناسیون سالمندان در بالاترین سطح انجام شود



وزیر بهداشت با اشاره به عدم ثبت اطلاعات تعدادی از سالمندان بالای ۸۰ سال در سراسر کشور به ویژه در شهرهای بزرگ برای واکسیناسیون کرونا، اطلاع رسانی گسترده برای تسهیل شرایط واکسیناسیون را از روسای دانشگاه های علوم پزشکی خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر سعید نمکی در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مواردی را برای تسریع روند واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال ابلاغ و در دستور کار قرار داد.
در بخشی از این نامه خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است؛ بنا به گزارشات واصله تعدادی از سالمندان بالای ۸۰ سال خصوصا در شهرهای بزرگ اطلاعاتشان در سامانه های وزارت بهداشت برای تزریق واکسن کووید ۱۹ ثبت نشده و از این عزیزان برای تزریق واکسن دعوت به عمل نیامده است، بنابراین ضرورت رعایت برخی نکات برای اجرای دقیق و بی نقص واکسیناسیون ضرورت دارد:
لازم است در سطح شبکه های شهرستان اطلاع رسانی گسترده صورت گیرد که به محض اعلام مشخصات سامانه جدید،  این افراد ثبت نموده و سپس جهت تزریق واکسن دعوت شوند.
همچنین به افراد بالای ۸۰ سال که مطلع نبوده اند و بدون هماهنگی به مراکز مراجعه می کنند واکسن تزریق شده و در سامانه ثبت شود تا این عزیزان دچار زحمت مضاعف نشوند.
انجام واکسیناسیون در کلیه روزهای هفته بi ویژه ایام تعطیل و پنج شنبه ها بدون وقفه و به صورت دو شیفت کماکان ادامه یابد.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: ۷۷۰۱س.ق