عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

حقوق فروردین ۱۴۰۰ کارکنان آوا سلامت بر مبنای احکام سال جدید پرداخت شد

مهندس فرشید غیاثوند، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین، گفت: حقوق و مزایای فروردین ماه ۱۴۰۰ کارکنان تحت پوشش موسسه کارآفرینان آوا سلامت شاغل در این دانشگاه، از اولین ماه سال، بر مبنای احکام سال جدید پرداخت شد.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بین تمامی دانشگاههای طرف قرارداد شرکت آوا سلامت، تنها دانشگاهی که اقدام به پرداخت حقوق این کارکنان بر مبنای حقوق و مزایای سال ۱۴۰۰ نموده است، اظهار کرد: پرداخت حقوق به این شکل موجب افزایش قابل توجه مبلغ هر ساعت اضافه کار کارکنان شرکتی آوا سلامت نیز گردیده است.
مهندس غیاثوند با اشاره به تاخیر چندروزه در پرداخت حقوق، علت این امر را زمان مورد نیاز برای صدور احکام جدید عنوان کرد. وی در این رابطه، افزود: به منظور آسودگی خاطر کارکنان بهداشتی، درمانی و پشتیبانی تحت پوشش موسسه آوا سلامت، تا زمان صدور احکام و پرداخت حقوق، مبلغ ۴۰ میلیون ریال به عنوان علی¬الحساب حقوق برای این کارکنان واریز شده است.
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در ادامه با تاکید بر اصل پاسخگویی و شفاف¬سازی در حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی و انعکاس آن در عملکرد این حوزه، تصریح کرد: کارکنانی که تحت عنوان شرکتی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین اشتغال دارند، از نظر استفاده از مزایای رفاهی و تسهیلات هیچگونه تفاوتی با سایر کارکنان ندارند.