عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

اطلاعیه بورس تحصیلی اندونزی ۲۰۲۲-۲۰۲۱

نظر به اقدامات و تلاش های بعمل آمده ، دولت اندونزی با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحاً دکتری (PHD در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ موافقت نموده است .
بر همین اساس و بنا به سیاستهای اعطایی بورس دولتهای خارجی علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: http://knb.kemdikbud.go.id/ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری (grad.saorg.ir) و اخذ کد ثبت نامی از سامانه فوق الذکر اقدام نمایند .

بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه می باشد و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً از طریق دانشگاه مقصد اعلام خواهد شد .

انتخاب متقاضیان برتر براساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی و همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد .

طبق سیاستهای کلی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اصلاح ماده ۳۵ معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی مورخ ۱۳۹۶/۶/۱۱ درخصوص متقاضیان دیپلمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها را صرفاً محدود به دانشگاه های داخل کشور نموده است لذا بورس دولت های خارجی برای دوره های شروع از دیپلم ( کارشناسی و عمومی رشته های پزشکی ) در اولویت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نمی باشد .

در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی حتی برای ( یک یا دو ترم ) وجود نخواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر : http://knb.kemdikbud.go.id

سایت اطلاع رسانی اداره کل بورس: http://scholarship.saorg.ir

سایت ارزشیابی دانشگاهها: http://grad.saorg.ir