عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

اولین همایش تجلیل از خیرین بیمارستان لقمان برگزار شد



به مناسبت میلاد امام حسن (ع) و دهه کرامت، اولین همایش تجلیل از خیرین بیمارستان لقمان حکیم با حضور رییس بیمارستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، به نقل از بیمارستان لقمان حکیم، ۱۱ اردیبهشت ماه به مناسبت میلاد امام حسن (ع) و دهه کرامت، اولین همایش تجلیل از خیرین مرکز با حضور دکتر امیدوار رضایی رییس مرکز، سعدی بنار مدیر مرکز، قاسم نوده فراهانی رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان لقمان حکیم، سایر اعضای هیئت مدیره انجمن و جمعی از خیرین و مسئولین واحدها در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد.
در این همایش دکتر رضایی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و دهه کرامت، روز جهانی کار و کارگر و همچنین روز معلم، این روز را فرخنده دانست و به حمایت های خیرین و دستاوردهای مرکز اشاره و عنوان کرد: این مرکز در جنوب استان تهران و در منطقه ای با درآمد پایین قرار دارد و کمک به بیماران این مرکز می تواند جنبه های معنوی بالایی داشته باشد.
در ادامه قاسم نوده فراهانی با عنوان این مطلب که با آغاز کرونا و آسیب اقتصادی آحاد جامعه، سطح درآمدی خیرین و اصناف نیز کاهش داشته اما خیریه درصدد است با برنامه ریزی های بیشتر و همکاری خیرین، کمک های نقدی و غیرنقدی این مرکز را افزایش دهد.
انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۷۷۰۲ ی.ق